Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:21:55 GMT

ماسک: بیت‌کوین‌هایم را نفروخته‌ام

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۴۶۰

ماسک: بیت‌کوین‌هایم را نفروخته‌ام

برخی بر این باور هستند که ایلان ماسک، سومین مرد ثروتمند جهان، با فروش بخشی از بیت‌کوین‌هایش ضمن دستکاری بازار، به سود خوبی رسیده است. ناطقان: برخی بر این باور هستند که ایلان ماسک، سومین مرد ثروتمند جهان، با فروش بخشی از بیت‌کوین‌هایش ضمن دستکاری بازار، به سود خوبی رسیده است.



با این حال، مالک شرکت خودروسازی تسلا می‌گوید، هیچ یک از بیت‌کوین‌های شخصی خود را نفروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش همشهری آنلاین، ایلان ماسک در پاسخ به توییت یک شخص درخصوص اینکه او به خرید و فروش بیت‌کوین مشغول شده و با بالا و پایین بردن قیمت سود می‌برد، گفت: «اشتباه متوجه شده‌ای. من هیچکدام از بیت‌کوین‌هایم را نفروخته‌ام. تسلا ۱۰ درصد از دارایی خود را فروخته تا نقدشوندگی بیت‌کوین را به‌عنوان جایگزینی برای پول نقد در ترازنامه ثابت کند.»

زاخاری کرکهورن، مدیر ارشد امور مالی می‌گوید، تسلا که یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار در بیت‌کوین سرمایه گذاری کرده بود، طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۰ درصد موقعیت خود را کاهش داد. تسلا گفته است که درآمد حاصل از فروش دارایی‌های دیجیتال با «تأثیر مثبت»، ۱۰۱ میلیون دلاری به ۲۷۲ میلیون دلار رسیده است.


او به رویترز گفت: «ما در دراز مدت به ارزش بیت‌کوین اعتقاد داریم. هدف ما این است که آنچه را که در بلندمدت داریم نگه داریم، همچنان که بیت‌کوین را در معاملات خود با مشتریان‌مان حفظ خواهیم کرد.»
منبع: تابناک برچسب ها: بیت کوین ، ناطقان ، ثروتمند ، فروش ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیت کوین ناطقان ثروتمند فروش بازار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی

این مراسم باحضور قشر‌های مختلف و مسوولان برگزار شده و سخنران این مراسم سردار شکارچی سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح است.
سردار شهید حسین املاکی قائم مقام لشکر ۱۶ قدس گیلان در دوران دفاع مقدس بود.
این شهید مفقودالاثر نهم فروردین سال ۱۳۶۷ به دلیل حمله‌ی شیمایی دشمن بعثی در ارتفاعات بانی بنوک در سن ۲۷ سالگی به شهادت رسید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فداکاری ایشان در جبهه را ستودند در وصف وی فرمودند: «شهید املاکیِ شما جانشین فرمانده لشکر گیلان وقتی در میدان جنگ در معرض بمباران شیمیایی بود و بسیجیِ بغل دستش ماسک نداشت؛ او ماسک خودش را برداشت و به صورت بسیجیِ همراهش بست! قهرمان یعنی این.»
از سردار شهید املاکی دو فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • بلمبارد چیست ؟
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا