Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خساپا» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۹۵تومان آغاز کرد. اما در همان دقایق ابتدایی بازار به صف فروش نشست. این صف دقایقی بعد برچیده شد. این اتفاق یک بار دیگر هم تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن معاملات متعادل ادامه یافت تا اینکه دوباره در دقایق پایانی بازار به صف فروش نشست. گفتنی است این نماد به جز دو روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ تا کنون سرخ‌پوش بوده است. همچنین این نماد علی رغم افت قیمت شاهد ورود پول اندک حقیقی‌ها بود.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۹۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲.۵درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از یک میلیارد برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۹۴۰ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته ۳۸۰درصد افزوده شده است.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به رقم ۲۲۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۰میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین فشار لابی بورس در حال تزریق تورم به اقتصاد است / سقوط بورس ارتباطی به نرخ سود بین بانکی ندارد گزارش بورس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اهرم بانکی دولت برای نجات بورس همکاری مجلس و دولت بهبود شرایط بازار سرمایه را فراهم خواهد کرد درخواست‌های عجیب برای تنفس مصنوعی به بورس ارائه می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت سایپا خساپا سهام شرکت سایپا سهام خساپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟