Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب واحد‌های صنفی چالوس به علت تخلفات کرونایی

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تخلفات صنفی در این ارتباط طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی در این شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از چندین واحد صنفی این شهرستان از جمله واحد‌های صنفی سلامت محور بازدید کردند.

سرهنگ خسروی از پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ خودروی سرقتی در قائم شهر

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی باند ۴ نفره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که در منزلی مسکونی در آن شهرستان حضور داشتند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار میرزایی از کشف ۶ خودروی سرقتی و لوازم وتجهیزات سرقتی خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت شامل سرقت ۶ خودروی ایسوزو، ۲ خودروی پژو پارس و ۳ خودرو پژو ۴۰۵ در استان اعتراف کردند.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران: در بازرسی از کارگاه تولیدی متهم ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی کشف شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلمب واحد صنفی سرقت خودرو چوب قاچاق واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد