Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس ضمن تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ( ع ) گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویانی که طی سال‌ ۹۹ ازدواج کرده و اطلاعات لازم را در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ثبت کرده اند، تسهیلات بانکی قرض الحسنه به مبلغ ۲۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ثبت ۸۶ زوج دانشجویی در دانشگاه طی سال گذشته؛ از تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه (ریاست دانشگاه، نهاد رهبری و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه) با هدف حمایت از زوج‌های دانشجو، در جهت ترویج سنت حسنه ازدواج خبر داد.

وی افزود: این حمایتها نسبت به سال گذشته رونق بیشتری گرفته و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت تسهیل امر ازدواج با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه، کارگروهی ذیل این شورا با هدف تدوین سیاست ها و ارائه اقدامات عملیاتی جهت ترویج و تسهیل امر ازدواج ایجاد شد که پس از برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شده، اقداماتی را به صورت مرحله ای پیشنهاد و پس از بررسی در شورای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین راستا با همکاری و تعامل مناسب با مجموعه مدیریتی دانشگاه اقداماتی از سوی دفتر نهاد دانشگاه صورت گرفته از جمله؛ ارائه تسهیلات ۲۰میلیون تومانی به ۲۰۵ زوج در دوره های پیش، کمک به فعال سازی مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران، اساتید گروه معارف و مدرسین درس «دانش خانواده و جمعیت»، ترغیب تشکل ها، کانون ها و مجموعه های دانشجویی و حمایت از آنها در برگزاری حلقه های معرفت مجازی، جلسات نقد و نظر پیرامون موضوعات مرتبط با ازدواج و تشکیل کارگروه ازدواج آسان در دفتر نهاد با هدف تسهیل در امر ازدواج دانشجویی.

گفتنی است از سوی روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران نحوه معرفی و دریافت تسهیلات ۲۰میلیونی زوجین دانشجو اطلاع رسانی شده و فرآیند مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران و تشکیل و تکمیل پرونده دریافت تسهیلات در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران ازدواج تسهیلات ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی