Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این تقدیرنامه آمده است:
 «برادر ارجمند جناب آقای دکتر برات کریمی
مدیرعامل محترم بانک دی
با سلام؛
در سایه تدابیر هوشمندانه حضرتعالی و تلاش مجدانه همکاران ارزشمندتان در مسیر اصلاح ساختار مالی و اجرای فرایند افزایش سرمایه قابل توجه 2243 درصدی بانک دی میسر شد که نوید بزرگی برای مالکان اصلی این بانک که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند، محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش سرمایه که موجب خروج بانک دی از شمولیت ماده 141 قانون تجارت گردید، به چشم‌انتظاری چندین‌ساله سهامداران و جامعه بزرگ ایثارگری پایان داد که در کنار تلاش بانک دی برای افزایش ظرفیت‌های ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور از طریق راه‌اندازی باجه‌های بانک در ادارات کل بنیاد شهید استان‌ها و همچنین توسعه بانکداری الکترونیک، روزهای روشنی را در برابر آن‌ها قرار داده است.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از عملکرد قابل توجه جنابعالی در این دوره مدیریتی تقدیم کرده و امیدوارم در سایه رحمت خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مزیّن شده است، شاهد استمرار موفقیت، بهبود مستمر و رشد و بالندگی بانک ارزش‌آفرین دی در تمامی عرصه‌ها باشیم.»
برات کریمی، مدیر عامل بانک دی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حسن توجه و اقدام ارزنده  فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات و عملکرد بانک دی در این دوره مدیریتی، به بهبود ساختار مالی و حرکت به سوی سودآوری در این بانک در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 99 شاهد افزایش کاهش چشمگیر زیان انباشته بانک دی و تحقق موضوع مهم افزایش سرمایه بانک بودیم که فرصت بهتر و مناسب‌تری برای ارائه خدمات به گروه مشتریان بزرگ خانواده‌های معظم و شاهد ایثارگر فراهم آورده است.
کریمی، همچنین به گسترش شبکه شعب بانک از طریق استقرار باجه‌های خدمات بانکی در بنیاد شهید مراکز استان‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با پست‌بانک به منظور بهره‌مندی جامعه هدف از خدمات باجه‌ای و شعب پست بانک در سراسر کشور، اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال و وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و.... به عنوان بخشی از اقدامات بانک دی در راستای ایجاد رفاه هرچه بیشتر و تکریم جامعه بزرگ ایثارگری اشاره کرد و از برنامه‌های در دست اقدام و آمادگی بانک دی برای توسعه خدمت‌رسانی به این قشر عزیز خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تغییرات چشمگیر عملکردی بانک دی در یک سال گذشته، خواستار ارائه هرچه سریع‌تر طرح‌های جدید خدماتی قابل ارائه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر شد.
نماینده مردم رباط‌کریم، بهارستان و پرند همچنین از اعلام آمادگی شهرهای این حوزه انتخابیه برای استقرار واحدهای بانکی بانک دی خبر داد.   پربیننده ترین بانک مرکزی آماده اصلاح نرخ تسعیر دارایی‌های ارزی بانک‌ها است / مشکلات وصول مطالبات ارزی معوق تراکنش‌های بدون کد و شناسه ملی برگشت می‌خورد دو گام مهم برای شفافیت تراکنش‌های بانکی پیش‌بینی سود ۳۲هزار میلیارد تومانی برای «شستا» هشدار نسبت به اثر تورمی تغییر نرخ سود بانکی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک دی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ترفند نانویی که می‌تواند ظرفیت باتری‌ها را افزایش دهد