Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@08:13:10 GMT

چگونه وام مسکن بدون سود دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۵۷۴

چگونه وام مسکن بدون سود دریافت کنیم؟

خبرگزاری آریا - بانک مسکن ضوابط افتتاح حساب، جزییات و نحوه بهره مندی از مزایای یک حساب جدید را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بانک مسکن در راستای توسعه و بهبود ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان این بانک و عموم مردم، به تازگی امکان افتتاح و بهره مندی از مزایای یک حساب جدید را فراهم کرده است.
این حساب با نام حساب «صفر و صفر» به عنوان یکی از ایده ها و محصولات جدید بانک مسکن از هم اکنون برای متقاضیان، مشتریان بانک مسکن وعموم مردم قابل بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب «صفر و صفر» روشی جدید برای بهره مندی متقاضیان از تسهیلات و خدمات بانک مسکن با نرخ بهره صفر درصدی است. در واقع یکی از مهمترین مزایای این حساب امکان بهره مندی دارندگان حساب از تسهیلات با نرخ بهره صفر درصدی است. در مقابل این حساب برای استفاده افرادی طراحی شده است که به هر دلیلی تمایلی به دریافت سود بانکی ناشی از سپرده گذاری ندارند و در مقابل تمایل دارند در زمان مشخص نسبت به استفاده از تسهیلات بانکی بر پایه این حساب بدون پرداخت سود اقدام کنند.
در ابلاغیه ای که به منظور معرفی و همچنین آغاز افتتاح حساب «صفر و صفر» به شعب بانک مسکن ابلاغ شده است آمده است: با توجه به این مصوبه مربوط به تاریخ 26 اسفند ماه 99 هیئت مدیره محترم بانک در خصوص پیشنهادِ توسعه طرح «2 و 1» در قالب طرح «صفر و صفر» از سوی اداره کل بررسی‌های اقتصادی و توسعه محصول، تغییراتی در محصولات مرتبط ایجاد شده است. از جمله این تغییرات می توان گفت سپرده‌پذیری در قالب طرح «صفر و صفر» برای آن دسته از مشتریانی که به دلیل برخی ملاحظات، تمایلی به دریافت و پرداخت سود از/ به بانک ندارند، امکان‌پذیر شده است. بر این اساس، تمامی شرایط و ضوابط این طرح، مشابه طرح «2 و 1» (ابلاغ شده در تاریخ 23 مهر ماه 98) بوده، با این تفاوت که نرخ‌های سود سپرده و تسهیلات اعطایی آن برابر صفر تعیین شده است. در این مصوبه تاکید شده است به منظور تسهیل در شرایط طرح «2 و 1» و طرح «صفر و صفر»، از این پس، دامنه شمول پرداخت تسهیلات در هر دو طرح یاد شده از بستگان درجه یک به بستگان نزدیک سپرده‌گذار مطابق با تعریف صندوق‌های پس‌انداز مسکن (شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدربزرگ، مادربزرگ و نوه) افزایش می‌یابد.
همچنین در راستای یکسان‌سازی ضوابط و مقررات، برداشت از سپرده (وثیقه) در طرح‌های «2 و 1» و «صفر و صفر» به منظور وصول مطالبات معوق بانک، همانند رویه حاکم بر سایر طرح‌های بانک از قبیل سپرده «رها» و «مانا» صرفاً پس از ورود مطالبات بانک به طبقه غیر جاری صورت می‌پذیرد.
مدت زمان تقسیط تسهیلات پرداختی در قالب طرح «2 و 1» و طرح «صفر و صفر»، در بخش خدمات، از 5 سال به 2 سال کاهش یافت. بدیهی است، کماکان اعطای تسهیلات در بخش مسکن با مدت بازپرداخت حداکثر 5 سال در قالب هر دو طرح امکان‌پذیر است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره مندی بانک مسکن صفر و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد