Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رامین قانع مسئول قرارگاه جهادی عابس گفت: همواره یکی از وظایف ذاتی فعالین جهادی، توانمند سازی خانوار‌ها بر اساس سلایق و ظرفیت‌های موجود آنان در راه اندازی کسب و کار‌های کوچک خانگی می‌باشد، که امروز با امضا تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد و تلاش می‌کنیم با اجرای این اقدامات مرتبط با اشتغال زایی، تاحد امکان نسبت به کاهش محرومیت از چهره حاشیه شهر مشهد قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پیش از این نیز کمیته اشتغال زایی قرارگاه در موضوع راه اندازی کسب و کار‌هایی خاص همچون پرورش میلورم و کارگاه‌های تولید لباس کودک فعالیت‌هایی داشته است که می‌توان با حمایت‌های ارگان‌های متولی امر نیز این ظرفیت‌ها را افزایش داد.

همچنین دکتر بابازاده، نماینده موکب اشتغال محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با اشاره به پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه قرارگاه جهادی عابس ابن ابی شبیب شاکری در حوزه شناسایی محرومان و محرومیت زدایی در مناطق حاشیه شهر مشهد، گفت: موضوع اشتغال زایی یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد است که با این نوع همکاری‌ها گام بزرگی در این راستا برداشته خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی محرومیت زدایی توانمند سازی خانوار ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس