Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:10:53 GMT

صلاحیت ۷۰ داوطلب شورای شهر در شهرستان نوشهر احراز شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۰۳۹

صلاحیت ۷۰ داوطلب شورای شهر در شهرستان نوشهر احراز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یزدانی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور داوطلبان و ثبت نام کنندگان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: تأیید و رد شخصی دال بر عدم توانایی و اهلیت ایشان نیست و بی شک آنان در سنگرهای دیگر در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر بیان داشت: از مجموعه ۷۸ نفر ثبت نامی در انتخابات شورای شهر، در شهر نوشهر ۵۵ نفر، در شهر پول ۱۲ نفر و در شهر کجور ۱۱ نفر ثبت نام کردند و دو نفر هم در همان ابتدا انصراف دادند، پ که از این تعداد سهم آقایان ۶۸ نفر و ۱۰ نفر را خانم‌ها تشکیل دادند.

یزدانی با اشاره به مدارک تحصیلی، شغل و ترکیب سنی داوطلبان گفت: ۳۶ نفر از ثبت نام کنندگان لیسانس، ۲۷ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری، ۳ نفر فوق دیپلم، ۲ نفر حوزوی و ۶ نفر دارای مدارک دیگر بوده و از این تعداد ۳۳ نفر شغل آزاد، ۱۴ کارمند، ۸ استاد دانشگاه، ۶ بازنشسته، ۴ فرهنگی، ۲ بیکار، ۱ کشاورز و ۱۰ نفر هم به سایر مشاغل مشغول بوده و بیشتر استقبال بین سنین ۳۶ تا ۴۰ سال بوده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نوشهر با بیان اینکه ۹ درصد از داوطلبان ایثارگر و ۱۸ درصد سابقه شورایی داشتند اعلام کرد: هفت نفر در مراحل هیئت اجرایی و هیئت نظارت موفق به اخذ تاییدیه نشدند و یک نفر هم فاقد مدرک تحصیلی لازم بود که متأسفانه از گردونه انتخابات خارج شد.

فرماندار شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: با استناد به تبصره ۱ و ۲ ماده ۵۳ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت چهار روز می‌تواند، به این رأی برای بررسی مجدد اعتراض کنند.

کد خبر 5199366

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید یزدانی فرمانداری نوشهر شورای شهر ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 کمک مومنانه شهرکرد بارش باران عکس استانها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنار بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از اختلاف افکنی و ستیزه‌گری در مجلس دوازدهم اظهار کرد: قطعاً سخنان رهبر معظم انقلاب هم بشارت و هم انذار بود، زیرا انتخابات بر خلاف تمام دسیسه‌ها و تبلیغات دشمن کام مردم را شیرین کرد، دشمن به دنبال این بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرد. اما ملت ایران از ندای رهبری تبعیت کردند.

کنعانی مقدم گفت: کسانی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که به وحدت مجلس آسیب خواهند زد، درصورتی که انتظار جامعه رسیدگی به مشکلات و معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنا بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، منافقین و همه معاندین همواره در تلاش هستند تا انتخابات و سلامت آن را زیر سوال ببرند و بر موج آن هم سوار شوند، اما مردم سیلی محکمی بر چهره منافق‌گونه ضد انقلاب زدند.

کنعانی مقدم عدم حضور برخی از سیاسیون در انتخابات و اقدام بر خلاف بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب را به منزله حذف خود از سپهر سیاسی ایران دانست.

وی افزود: کسی رأی نمی‌دهد و به رأی دادن خود افتخار می‌کند و ۲۵ میلیون رأی دهنده را دروغ‌گو فرض می‌کند، نمی‌تواند در سپهر سیاسی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. فلذا این افراد میت سیاسی تلقی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی