Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:24:15 GMT

آمار کرونا زنجان ۷ اردیبهشت؛ ۷ فوتی و ۱۰۶۱ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۵۶۵

آمار کرونا زنجان ۷ اردیبهشت؛ ۷ فوتی و ۱۰۶۱ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای هفتم اردیبهشت این استان را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ یک هزار و ۶۱ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۲ مورد مثبت سرپایی و ۵۴ مورد مثبت بستری بوده‌اند همچنین در مجموع تاکنون تست کرونای هشت هزار و ۳۵۹ نفر بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۷۳۳ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت فوتی کرونا در استان زنجان ثبت شده است، گفت: در مجموع تاکنون یک هزار و ۳۳۱ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا امروز شش هزار و ۶۳۰ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند، همچنین تاکنون ۲۴ هزار و ۶۷ نفر به علت مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 489751

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان ابتلا به کرونا در زنجان وضعیت کرونا در زنجان کرونا در زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار ابتلای کرونا در زنجان آخرین آمار کرونا در زنجان بستری شدگان کرونا در زنجان آمار کرونا زنجان وضعیت قرمز کرونا در زنجان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تاکنون ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر خود به این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند و کاخ چهلستون، منارجنبان و چهارباغ بیشتر آمار بازدید را بین امکان گردشگری به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: آمار خوبی از رضایت‌سنجی از مسافران نوروزی به‌دست آمده است.

وی افزود: حدود ۹۳ درصد مسافران نوروزی از وضعیت تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر، رضایت دارند، همچنین اپلیکیشن «اصفهان من» تاکنون رضایت ۸۴ درصد مسافران نوروزی را جلب کرده است.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: تاکنون ۷۸ درصد مسافران از ارائه اطلاعات ضروری در هنگام ورود به شهر رضایت داشته‌اند، همچنین وضعیت عمومی نظم و امنیت این کلان‌شهر تاکنون رضایت ۹۸ درصد مسافران نوروزی را جلب کرده است.

نصوحی گفت: طبق آمارها تاکنون ۹۵ درصد مسافران نوروزی از برخورد شهروندان رضایت داشته‌اند و برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی حدود ۹۰ درصد رضایت مسافران را جلب کرده است، همچنین کیفیت نمادها و المان‌های سطح شهر با جلب رضایت ۹۵ درصد مسافران نوروزی همراه بود.

وی ادامه داد: نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر آن است که تاکنون ۹۸ درصد از نظافت و خدمات عمومی، ۹۸ درصد از زیباسازی معابر و فضاسازی‌ها، ۹۰ درصد از خدمات پلیس راهور و ۹۱ درصد مسافران نوروزی از سرویس‌های بهداشتی سطح این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۶ درصد مسافران نوروزی از محل اقامت خود راضی بوده‌اند و ۹۰ درصد از دسترسی به رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و ۸۹ درصد از دسترسی به سرویس‌های بهداشتی رضایت داشته‌اند، همچنین تاکنون ۹۵ درصد مسافران نوروزی توسط خودرو به این کلان‌شهر سفر کرده‌اند.

تاکنون ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی از طریق پایانه‌های این کلان‌شهر وارد شهر شده‌اند

نصوحی گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد مسافران نوروزی از خدمات اتوبوسرانی، ۹۶ درصد مسافران نوروزی از خدمات مترو و ۸۹ درصد مسافران نوروزی از خدمات تاکسیرانی این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های انجام شده تاکنون، ۵۰ درصد مسافران برای بار نخست، ۱۹ درصد برای بار دوم و ۳۱ درصد برای بار سوم به این کلان‌شهر سفر کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: تاکنون میانگین مدت زمان اقامت حدود مسافران نوروزی در این کلان‌شهر حدود دو و چهار دهم روز بوده است.

نصوحی گفت: تاکنون ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر خود به این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند و کاخ چهلستون، منارجنبان و چهارباغ بیشتر آمار بازدید را بین امکان گردشگری به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به میزان استفاده مسافران نوروزی از مراکز تفریحی این کلان‌شهر افزود: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تاکنون حدود ۴۴ هزار نفر از باغ گل‌ها، ۴۶ هزار نفر از شهر رویاها، ۳۲ هزار نفر از تله‌کابین صفه، ۲۷ هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان، ۲۳ هزار نفر از شهربازی صفه، ۳۳ هزار نفر از باغ خزندگان، ۷۳ هزار نفر از باغ پرندگان و ۶۵ هزار نفر از آکواریوم ناژوان بازدید کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۸۸ هزار مسافر نوروزی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری از جمله بهار بهار، اتوبوس پوپک و جز خوانی استفاده کرده‌اند.

نصوحی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار مسافر نوروزی از طریق پایانه‌های این کلان‌شهر وارد شهر شده‌اند.

کد خبر 739922

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اسکان مسافران در یزد به مرز ۲۶۰ هزار نفر رسید