Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شورای حل اختلاف استان تهران، در آستانه میلاد با سعادت سبط اکبر کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، آیین نام‌گذاری مجتمع‌ها و پایگاه‌های بسیج شورای حل اختلاف استان تهران به نام مبارک شهدا با حضور عمرانی معاون دادستان کل کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری، مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران، ملکی دبیر ستاد یادواره‌های شهدای کشور، دیگر مقامات و مسئولان قضایی و خانواده سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به عنوان مهمان ویژه  عصر روز  سه شنبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل  ساختمان مجتمع شماره (۸ و ۴) شورای حل اختلاف  تهران که از این پس به نام مبارک شهید صیاد شیرازی مزین می‌شود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم که به دلیل  شرایط کرونایی با حداقل نفرات حاضر برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواخته  شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، خاندان شهدا را چشم و چراغ این کشور دانسته و گفت: ما در پیروی از فرامین امام راحل عظیم الشأن  و مقام  معظم  رهبری  بحث تجلیل و زنده  نگهداشتن  یاد و خاطره  شهدا را  در شورای مدیران شورای حل اختلاف  استان تهران  مطرح کردیم  و با تشکیل اتاق فکر  برنامه هایی را برای نیل  به این مقصود هدف گذاری کردیم که نامگذاری  مجتمع های شوراهای حل اختلاف تهران به نام شهدای گران‌قدر انقلاب  اسلامی از جمله آن‌هاست.

وی بیان کرد: برای همیشه خود را مدیون شما خانواده گران‌قدر شهدا می‌دانیم و نامگذاری این مجتمع به نام مبارک شهید صیاد شیرازی وظیفه ما و نشانه ارادت ما به این شهید عزیز  و همه‌ی شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، شهدای هسته ای و شهدای  امنیت و مدافع سلامت است.

در ادامه این مراسم عمرانی دادستان کل کشور و فرمانده  مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری ضمن عرض تبریک میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) آیین نام گذاری مجتمع های شورای حل اختلاف به اسم مبارک  شهدا را اقدامی ارزنده دانست و گفت: تنها این مجتمع  نیست  که به نام شهید مزین می شود بلکه در تمام شهر تهران هر یک  از مجتمع  های شورای حل اختلاف  به نام یکی از شهدای  گلگون کفن نامگذاری می‌گردد تا نام  و یاد آن ها  برای همیشه برای فرزندان ایران  زنده  و راهگشا باشد.

عمرانی در ادامه درباره بسیج  و وظیفه بسیجی در دستگاه قضایی اظهار کرد: بسیجی در دستگاه  قضا باید جلوی تضییع  حق را بگیرد  و در کار  و قضاوت جهادی  وار عمل کند. امروز  بسیج  در ذیل  سایه پر برکت مقام معظم رهبری در هر امری و کار روی زمین مانده ای در کشور وارد می شود و آن کار را به انجام می رساند. چه در کرونا  باشد یا سیل  یا زلزله  یا آزادسازی  زندانی حضور  بسیج  موثر است  و ما با تبعیت از ریاست قوه قضاییه از کارکنان بسیجی دستگاه قضا می خواهیم با پیروی  از راه و رسم  شهدا  با حسن  خلق خود را خدمتگزار مردم  بدانند  و به مردم خدمت کنند.

در ادامه مراسم مهدی صیاد شیرازی فرزند سپهبد شهید صیاد شیرازی طی سخنان کوتاهی از مسئولان شورای حل اختلاف به جهت نامگذاری مجتمع  ها به نام شهدا تقدیر کرده و گفت: لازم به ذکر است صرف نامگذاری مجتمع به نام شهدا کافی نیست و باید عمل و رفتار مقامات قضایی و همه کارکنان مجتمع ها مطابق روش و سیره شهدا باشد تا بخشی از دینمان به شهدا را ادا کنیم ورضایت مردم شهید پرور به عمل آید.

در پایان مراسم ضمن افتتاح پایگاه مقاوت بسیج مجتمع مزین به نام شهید، لوح  تقدیر  و تابلو فرش تمثال شهید صیاد شیرازی توسط مقامات حاضر به خانواده محترم ایشان اهدا و از  تابلوی یادمان شهید صیاد شیرازی در مجتمع پرده برداری شد.

برچسب‌ها وزارت دادگستری شورای حل اختلاف قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری شورای حل اختلاف قوه قضاییه وزارت دادگستری شورای حل اختلاف قوه قضاییه اخبار کنکور شهید صیاد شیرازی شورای حل اختلاف استان تهران گذاری مجتمع نام شهدا قوه قضاییه مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد