Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شرق با اشاره به اهمیت برپایی مناسک شب های قدر گفت: محدودیت های ترافیکی وضعیت قرمز کرونا در شب های قدر لغو می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران از لغو محدودیت های ترافیکی در شب های قدر خبر داد و گفت: هدف از لغو محدودیت های ترافیکی در شب های قدر، فراهم آوردن شرایط مطلوب برای نمازگزاران و روزه داران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: در حالی که ۱۵ هزار راننده وسایل نقلیه به دلیل تخلف در زمینه وضع قوانین کرونایی جریمه شدند انتظار می رود رانندگان خود را ملزم به رعایت محدودیت ها بدانند.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی مناسک شب های قدر عنوان کرد: توقف محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در البرز متناسب با برپایی هرچه بهتر مناسک شب های قدر است.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود متناسب با شیوع بیماری کرونا و میزان مبتلاء مردم به این بیماری ویروسی تا آنجا که مقدور است از حضور در مکان های عمومی بپرهیزند. 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های شرایط قرمز کرونایی احیای شب های قدر مراسم شب های قدر شب های قدر محدودیت های ترافیکی شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعیین شده برای روز ارتش در اهواز به دلیل تغییر مکان برگزاری رژه تغییر یافت‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به اینکه رژه روز ارتش فردا چهارشنبه در پادگان لشکر 92 زرهی برگزار می‌شود، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت سه بامداد فردا اعمال می شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جدید تعیین شده در اهواز گفت: تردد تمامی خودروها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و برعکس ممنوع است. تمامی خودروها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور اهواز از رانندگان و شهروندان درخواست نمود برای تسهیل در عبور و مرور ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین تعیین شده تصریح کرد: بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و برعکس، خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس، بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند به عنوان مسیرهای جایگزین مشخص شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و یا گره ترافیکی از مردم درخواست می‌شود محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد