Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی قرمزها علاقه زیادی به جیدون سانچو دارد.

آینده جیدون سانچو، وینگر جوان دورتموند و محمد صلاح، وینگر مصری لیورپول در تابستان آتی به یکدیگر مرتبط است.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، محمد صلاح از وضعیت فعلی خود در لیورپول رضایت چندانی ندارد و این احتمال وجود دارد که در تابستان آتی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت جدایی صلاح، لیورپول با مبلغ فروش این وینگر مصری می تواند برای جذب جیدون سانچو اقدام کند زیرا یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزها علاقه بسیار زیادی به جذب سانچو دارد. محمد صلاح و سانچو تا سال 2023 با باشگاه های خود قرارداد دارند.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ارتباط با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطقی از سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: اقداماتی که بر علیه نیرو‌های ما در کنسولگری ایران در سوریه انجام دادند اتفاق بسیار اشتباهی از جانب آن‌ها بود. تا کنون حملات تجاوزهای اسرائیل ایضایی و بعضا از طریق عوامل جاسوسی آن‌ها در داخل کشور ما صورت می‌گرفت و یا ترور‌هایی که به صورت غیر مستقیم توسط عوامل خودشان انجام می‌شد، اما حمله نظامی رسمی به کنسولگری ایران در واقع حمله به سرزمین ایران و کشور ما تلقی می‌شد.

وی ادامه داد: این اقدام آن‌ها در وهله اول خلاف کنوانسیون‌های بین المللی است که این مراکز مصونیت سیاسی و نظامی دارند و طبیعتا ایجاب می‌کرد که این اقدام رژیم جعلی اسرائیل که نسبت به خاک ما انجام شده است را به محکم‌ترین شکل پاسخ دهیم و  برای جبران و پاسخ به آن ما از طریق نیرو‌های مقاومت استفاده نکنیم.

ترقی تاکید کرد:  به دلیل آن که نیرو‌های مقاومت در منطقه  مشغول دفاع از مردم فلسطین هستند و ایجاب نمی‌کند که پاسخ خود را  به آن‌ها واگذار کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری هم به عنوان سیاست گذار جنگ و صلح مطرح کردند تنبیه رژیم باید از سوی ایران صورت گیرد تا نقش بازدارندگی موثری برای آینده این رژیم در ارتباط با توطئه‌هایش داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس با یک صبر استراتژیک پس از اقدام آن‌ها جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد در ابتدا از طریق مجامع بین المللی زمینه محکومیت این اقدام را در پیش بگیرد که از طرف بسیاری از کشور‌ها نیز این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها محکوم شد و افکار عمومی جهان هم آن را محکوم کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم خودمان نیز پس از این حادثه به شکل وسیع و گسترده‌ای خواستار انتقام ملت ایران از صهیونیست‌ها شدند که هم زمینه داخلی به لحاظ افکار عمومی و هم زمینه خارجی برای این انتقام ایجاد شد.

وی ادامه داد: از طرفی انتظار می‌رفت که مجامع بین المللی دست از دوگانگی خود بردارند و در موضع گیری رسمی این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کنند؛ که متاسفانه این کار را نکردند و تنها چاره‌ای که ایران برای برخورد با این بی قانونی داشت آن بود که خودمان برای مجازات آن‌ها ورود کنیم.

وی افزود: ورود به این عرصه ملاحظات متعددی را در بر داشت. در وهله اول باید فضای حمله با کشور‌های مختلف هماهنگ می‌شد؛ برای آن که افراد بی گناه در این مسیر مورد اصابت قرار نگیرند و به دلیل این که فاصله دوری تا سرزمین‌های اشغالی داریم  باید تمام این مسیر مورد دقت قرار می‌گرفت و از طرفی دیگر آمریکایی‌ها  و اروپایی‌ها کمک‌های زیادی برای تقویت پدافند اسرائیلی‌ها داشتند و پدافند چند لایه‌ای داشتند و عبور از این پدافند  نیاز‌مند طراحی شیوه مقابله‌ای بود که بتواند این پدافند را سوراخ کند و اهداف مورد نظر ایران مورد اصابت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در حمله به صهیونیستی‌ها از موشک‌هایی استفاده کردیم که قریب به ۱۰ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد و طبیعتا از پهپاد‌های انتحاری  ارزان قیمتی استفاده کردیم که هزینه سنگینی را برای ما ندارد. در حالی که صهیونیست‌ها تنها برای تقویت پدافند خود در همین ۱۵ روز گذشته بالغ بر یک و نیم میلیون دلار هزینه برای تقویت داشتد و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی از درصد کمی از امکانات نظامی خود برای این حمله استفاد کرده و تنها  قصد داشتیم اهدافی مانند پایگاه  هوایی و جاسوسی اسرائیل منهدم شود برای همین  از موشک‌های مهم خود در این مرحله استفاده نکردیم.

وی درباره نشست شورای امنیت در ارتباط با حمله به پایگاه‌های اسرائیلی‌ها اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل به این جمع بندی رسیدند که از طریق دیپلماتیک پاسخ به ایران بدهند و این اولین شکست آن‌ها در شورای امنیت بود که همه متوجه آن بودند که این اقدام حق ایران بود.

ترقی ادامه داد: آنهاهیچ بهانه‌ای که ایران را محکوم کنند نداشتند و این نشانه دقت مسئولین نظامی کشور و فرماندهی کل قوا در طراحی این عملیات بود که کاملا صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)