Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:18:19 GMT

سرپرست دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۳۵۳

سرپرست دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال منصوب شد

به گزارش ایرنا ، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، علی دهقانی سانیج به عنوان سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در حکم قنبرزاده خطاب به دهقانی سانیج آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسوولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

دهقانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم و تحقیقات بوده و از سوابق دهقانی می‌توان به مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، عضو کمیته اجرایی کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک، هماهنگ کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مدیر اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال جوانان در مقدماتی جام جهانی جوانان، نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، نماینده سازمان لیگ فوتبال در مسابقات کشوری، عضو LOC مسابقات مقدماتی المپیک ریو۲۰۱۶، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۵، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۱۴ و۲۰۱۸، عضو LOC مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان۲۰۱۳ آسیا و قضاوت در سوپر لیگ مالزی ۲۰۱۰_۲۰۱۱ و معاون باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد.

برچسب‌ها سازمان لیگ فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی فوتبال منصور قنبرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی فوتبال سازمان لیگ فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی فوتبال منصور قنبرزاده اخبار کنکور فدراسیون فوتبال عضو LOC مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد