Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رابرت مالی» نماینده امور ایران در وزارت خارجه آمریکا، امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی اعلام کرد با شورای همکاری خلیج فارس درباره توافق هسته‌ای ایران و امنیت منطقه مذاکراتی داشته است.

مالی در پیامی توییتری نوشت: «امروز صبح بحث خوبی را با شرکایمان شورای همکاری خلیج فارس در مورد وضعیت مذاکرات برجام و امنیت منطقه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه افزود: «در حال بازگشت به وین برای دور بعدی گفتگو‌ها برای دستیابی به هدف ما در بازگشت متقابل به پیروی از برجام هستیم.»

ساعاتی پیش «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از برگزاری مجدد مذاکرات کمیسیون مشترک برجام خبر داد.

همچنین «انریکه مورا» معاون دبیر کل و مدیر امور سیاسی سرویس اقدام خارجی اروپا، درباره هفته سوم مذاکرات برجامی در وین گفت: «در حال حاضر برای کمیسیون مشترک برجام به وین بازگشتیم. در هفته سوم هدف ما از رایزنی میان کارشناسان و تماس‌های جداگانه با آمریکا بازگشت مجدد واشنگتن به برجام و احیای کامل آن است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رابرت مالی توافق هسته ای توافق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای

وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط ایران با این سازمان را بررسی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگهای ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط کشورمان با این سازمان، از برگزاری موفق اجلاس اخیر دبیران شورای امنیت عضو شانگهای در شهر آستانه و نقش مثبت این سازمان در توجه به موضوعات بحرانی و به خصوص مبارزه با تروریسم تشکر کرد.

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نیز در این گفتگو تلفنی ضمن اشاره به محکومیت صریح حمله رژیم اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق از سوی این سازمان گفت: همه اعضای سازمان همکاری شانگهای نگران اوضاع جاری در منطقه و خواستار بازگشت امنیت به منطقه هستند. 

ژانگ مینگ در ادامه از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بین المللی برای توقف جنگ در غزه و عادی شدن شرایط و اوضاع فلسطین برای کمک به مردم فلسطین شد.

گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامیامیرعبداللهیان: ماجراجویی اسرائیل پاسخ فوری در پی خواهد داشتپیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند