Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کاروان لجستیک ارتش تروریست آمریکا در استان الانبار مورد هدف قرار گرفت.

خبرگزاری میزان _کاروان لجستیکی ارتش ایالات متحده آمریکا عصر روز سه شنبه در استان الانبار عراق مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دومین حمله به کاروان نظامیان آمریکایی در «حله»

در حال تکمیل...

برچسب ها: ارتش آمریکا کاروان نظامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش آمریکا کاروان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق در دو اطلاعیه جداگانه از دو حمله پهپادی به پایگاههای ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد که شامگاه سه شنبه با یک فروند پهپاد پایگاه هوایی «عوودا» در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است. این منطقه در جنوب فلسطین اشغالی و در نزدیکی بندر ایلات واقع شده است.

مقاومت اسلامی عراق در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات اشغالگران، بامداد امروز پایگاه «سبیر» متعلق به ارتش اشغالگر صهیونیستی در اراضی اشغالی را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

روز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که این عملیات ویژه در چارچوب مرحله دوم عملیات‌های مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی است و در طول ماه رمضان برای حمایت از غزه تشدید خواهد شد.

در این راستا ابوآلاء الولائی دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • کشته شدن ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند
  • ۱۰ روند فناورانه برتر لُجستیکی/ فناوری‌هایی که زنجیره تامین را کارآمد می‌کنند