Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس به تسویه بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی در قانون بودجه اشاره و بیان کرد: سال گذشته تهاتر مطالبات و بدهی‌ها به صورت نوع یک (تسهیلات بانکی) و نوع دو به صورت مالیات بود.

او با یادآوری اینکه در سال جدید در نوع یک بخش تهاتر، به جای بانک‌ها ابتدا باید اسناد خزانه توسط سازمان برنامه و بودجه ارائه شود تا مطالبات تهاتر شود، گفت: بنا نیست که بخش خصوصی در این شرایط بیش از این‌ها ضرر کند لذا باید به موقع بدهی‌ها تسویه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری به موضوع تامین قیر هم اشاره و بیان کرد: دهیاری‌ها توان تامین همه منابع مالی قیر برای بهسازی‌ها را ندارند و باید یک سوم را کمیته برنامه ریزی استان از محل منابعی که در اختیار شهرستان است پیش‌بینی کند و یک سوم را بنیاد مسکن و یک سوم هم دهیاری‌ها و در این صورت شاید فشار کمتری ایجاد شود و دهیاری‌ها بتوانند سهمیه قیر را جذب کنند.

او ادامه داد: همچنین منابع خوبی برای دستگاه‌هایی برای مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و... ویژه اشتغال‌هایی که منابع مالی زیادی نیاز ندارند پیش‌بینی شده که باید در استان به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه ١٤٠٠ برای جمعیت‌های خارج از محدوده روستا‌ها و حریم شهر‌ها نیز منابعی پیش‌بینی شده است که باید سهم استان نیز در این باره جذب شود.

قادری به صندوق پروژه هم اشاره و بیان کرد: کل بودجه‌های عمرانی اگر ١٠٠ درصد تخصیص داده شود باز هم بیش از دوسه هزار میلیارد تومان بیشتر نیست و در این راستا امکان خوبی در بودجه ١٤٠٠ پیش آمده تا صندوق پروژه برای پروژه‌های عمرانی راه‌اندازی شود.

او اضافه کرد: طرح صندوق پروژه در کمیسبون جهش تولید ارائه و نهایتا در مجلس به تصویب رسید و براساس آن، نقل و انتقال سهام از صندوق و به صندوق پروژه‌ها کاملا معاف از مالیات است و آورده غیر نقدی شرکت‌های در حال تاسیس نیز مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صندوق پروژه هزینه تامین مالی پروژه‌های عمرانی را کاهش می‌دهد، گفت: به عنوان مثال؛ پروژه کمربندی شمال شرق شیراز به نرخ روز نزدیک به ٩٠٠ میلیارد تومان برآورد شده که با اجرای طرح صندوق پروژه ٣٠ درصد شهرداری شیراز، ۳۰ درصد وزارت راه و شهرسازی و ٤٠ درصد هم شرکت سرمایه گذاری متقبل شده و اکنون صندوق در حال تاسیس و در مرحله انعقاد قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صندوق پروژه طرح های بزرگ فارس صندوق پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE

رومن رینز، قهرمان سابق کمربند آندیسپیوتد WWE به پروژه‌ای خارج از دنیای کشتی کچ مشغول است.

رومن رینز با شکست برابر کودی رودز در شب دوم رسلمنیا 40 کمربند خود را پس از نزدیک به 4 سال واگذار کرد. او اکنون در مرخصی از WWE به سر می‌برد و به نظر مدت زمان دوری او از رینگ کشتی کچ چند ماهی طول خواهد کشید.

طرفداری | رومن رینز در حال حاضر مشغول به کار در پروژه‌ای سینمایی به همراه بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی ککه پالمر، ادی مورفی و پیت دیویدسون بوده و طبق شنیده‌ها این پروژه برای ساخت یک فیلم کمدی است. رینز از نظر بسیاری بزرگترین ستاره منفور در دوران جدید WWE به شمار می‌آید. برای 4 سال او قدرتمندترین ستاره کمپانی بود و سرانجام در شب دوم رسلمنیا 40 بود که سلطنت او به دست کودی رودز به پایان رسید.

به دنبال این شکست رومن رینز با ارسال ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از آماده سازی خود برای یک شروع تازه پس از سوگواری بابت این شکست خبر داد. جای خالی او از همین حالا در برنامه‌های WWE حس می‌شود و هوادران مشتاق به بازگشت او هستند. هواداران زیادی انتظار دارند که این بار بازگشت رومن رینز در قالب یک کاراکتر محبوب (FACE) انجام پذیرد و رئیس قبیله با سولو سیکوا و نسخه جدید بلادلاین او وارد درگیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد