Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شد که در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال با این نتیجه ۸ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل، به صدر جدول رفت اما شاگردان مجیدی در شرایطی که با پیروزی در این بازی می‌توانستند صعود خود را قطعی کنند، حالا باید منتظر هفته پایانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه تیم استقلال، الدحیل و الاهلی با ۸ امتیاز منتظر روز آخر بازی ها برای صعود هستند.

داور: ریوجی ساتو (ژاپن)

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل:

ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی (۴۶ داریوش شجاعیان)، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند (۵۵ سعید مهری) (۸۳ مسعود ریگی)، ووریا غفوری، ارسلان مطهری (۶۹ شیخ دیاباته) و مهدی قایدی (۸۲ بابک مرادی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الاهلی عربستان:  محمد العویس، عبدالله حسون، معتذ هوساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی (۷۵ حسن الاسمری)، ساریچ (۶۱ حسین المقهوی)، نوح الموسی، سلمان المؤشر (۶۱ سلطان مندش)، عبدالرحمن غریب، عمر السومه

سرمربی: لارنسیو رگکامف

دقیقه ۹

ضربه خوب مهدی قائدی توسط اویس راهی کرنر شد. این اولین موقعیت استقلال در جریان بازی بود.

دقیقه ۱۶

ضربه عبدالرحمن غریب با واکنش زیبای مظاهری به زمین بازگشت.

دقیقه ۲۴

ضربه محکم عبدالرحمن غریب را باز هم مظاهری در اختیار گرفت.این ضربه از پشت محوطه جریمه زده شد.

دقیقه ۲۸

ارسال روی دروازه استقلال را عمر السومه با اختلاف کم به اوت زد.

دقیقه ۴۰

کرنر ارسالی خطرناک روی دروازه استقلال با ضربه محکم عبدالباسط هندی به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه ۴۳

ضربه پای چپ میلیچ با اختلاف از کنار دروازه الاهلی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۰

ارسال خطرناک با دخالت عمر السومه نزدیک بود دروازه استقلال را باز کند ولی توپ با دخالت مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷

شوت محکم فتوحی توسط مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۳ 

ضربه پای چپ سعید مهری از بالای دروازه الاهلی راهی اوت شد.

دقیقه ۸۶

ضربه موسی از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروازه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف‌ای کاپ انگلیس (جام حذفی) از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه شب در ورزشگاه ومبلی با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

بازی با فرم بهتر منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد و حتی فیل فودن می‌توانست در دقیقه ۱۴ گل نخست تیمش را به ثمر برساند که هافبک انگلیسی بعد از عبور از پتروویچ نتوانست دروازه خالی چلسی را باز کند و ضربه او توسط کوکوریا برگشت داده شد.

این‌بار نوبت جکسون بود که نتوانست دروازه خالی سیتی را در دقیقه ۲۹ باز کند. او پس از عبور از اورتگا با یک پاس بسیار بد بهترین موقعیت چلسی را به راحتی از دست داد. در دقیقه ۴۹ جکسون ۲ موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه سیتی را از دست داد، ضربات این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.

سرانجام منچسترسیتی موفق شد در دقیقه ۸۴ گل اول را به ثمر برساند، پاس در عرض کوین دی بروینه روی تیر دوم به برناردو سیلوا رسید و این هافبک پرتغالی موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا به نحوی اشتباه چند روز گذشته خود در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید را جبران کند و با تک گل او سیتیزن‌ها راهی فینال شدند.

سیتیزن‌ها باید منتظر برنده دیدار کاونتری و منچستریونایتد باشند تا در فینال این رقابت‌ها مقابل یکی از این تیم‌ها قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • جام ملت‌های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران
  • بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد/ صعود دلهره آور فوتسال ایران