Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد، خنک شدن هوا و کاهش نسبی دما و همچنین رگبارهای پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات استان  بودیم که بیشترین بارش از بلده به میزان ۹ میلی‌متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتظار داریم رگبارهای پراکنده تا روز پنج‌شنبه در آسمان مازندران ادامه داشته باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: فردا باتوجه با تقویت جریانات مرطوب و خنک شمالی شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

اسدی با اشاره به اینکه روز جمعه موقتا از شدت ناپایداری کاسته خواهد شد، یادآور شد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده با عبور متناوب امواج ناپایدار انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، بارندگی، رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق در مازندران باشیم‌.

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط فصلی بارش‌های رگباری انتظار داریم در برخی مناطق ارتفاعات استان به‌صورت محلی شدید و قابل ملاحظه باشد که احتمال وقوع روان‌آب دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین لازم است کوهنوردان از صعود به ارتفاعات استان پرهیز کنند.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری