Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:55:24 GMT

سه سالن کشتی در اردبیل ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۳۳۴۶

سه سالن کشتی در اردبیل ساخته می‌شود

به گزارشروز چهارشنبه ایرنا، عبدالرضا اقبال در نشست پیگیری مصوبه‌های سفر رئیس فدراسیون کشتی افزود: این سالن‌های کشتی در شهرک سینا، شهر ثمرین و سالن شهید ظاهری اردبیل در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: سالن‌های مورد نظر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین هیات کشتی و سپاه پاسداران در راستای قول مساعد فرمانده سپاه استان مبنی بر ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی در دیدار علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در جریان سفر سال گذشته به اردبیل، ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس هیات کشتی استان اردبیل، با افتتاح سالن‌ها رشته ورزشی کشتی در این استان به ویژه در مناطق کم‌برخوردار توسعه می‌یابد.

پیش از شیوع ویروس کرونا سه هزار و ۳۵ کشتی‌گیر در استان اردبیل فعالیت داشتند.

برچسب‌ها کشتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل کشتی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد

 مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری، ایرج عرب و محمد نصیری ۹ کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون بودند که عرب پیش از آغاز مجمع، انصراف خود را به‌صورت کتبی اعلام کرد و امین احمدی و سیدکمال پیمبری نیز غایب بودند.

پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴رای از مجموع ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

در این مجمع حمید براتی یک رای، علی‌اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

فیراث الحمود نماینده فدراسیون جهانی سه گانه به‌صورت آنلاین بر نحوه انتخابات نظارت داشتند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد و در نهایت محمد نصیری و زهرا بهشتی‌راد با کسب ۴۱ رای به عنوان نواب رئیس، سیروان عزیزی با ۴۱رای به‌عنوان خزانه‌دار، فرامرز رنجکش و فاطمه واحدی با ۳۷ و ۴۱ رای به‌عنوان کارشناس خبره، حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و علی ایرانمنش با ۳۹ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد