Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،بر اساس هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی هرمزگان، از فردا پنجشنبه تا شنبه هفته آینده طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات شمالی و شرقی (بشاگرد و حاجی آباد) رگبار باران، رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد و توصیه می‌شود که مردم از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طی روز‌های پنجشنبه و جمعه وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی سبب مواج شدن آب‌های تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان می‌شود.

سرعت باد در مناطق دریایی استان به ۴۷ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به ۱۵۰ سانتی می‌رسد و توصیه می‌شود که شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند.

در مناطق ساحلی و خشکی استان نیز گردوخاک سبب کاهش دید افقی می‌شود.

طی این مدت کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما در سطح استان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش های رگباری مواج شدن دریا هواشناسی هرمزگان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور