Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله مهدیخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی های انجام شده، بسیاری از مخازن هوایی ذخیره آب در روستاهای استان قزوین فرسوده و عمری بالای ۳۰ سال دارند و نیازمند تعمیر و بهسازی هستند.

این مسوول گفت: برخی از این مخازن دچار پوسیدگی شده و در اولویت بیشتری برای تعمیر و بهسازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: باید این مخازن در راستای پیشگیری از اتفاقاتی چون سقوط بر اثر باد و طوفان و همچنین پایداری تامین و ذخیره آب در حوادث مختلف مورد بهسازی قرار بگیرند.

وی همچنین اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده برای تعمیر و بهسازی این مخازن را به مرکز ارسال کرده ایم و در صورت اختصاص منابع مالی تقاضا شده، کار بهسازی مخازن هوایی ذخیره آب در روستاهای استان قزوین با اولویت بندی انجام شده اجرایی خواهد شد.

مهدیخانی افزود: از آنجا که اعتبارات حوزه مدیریت بحران محدود است باید منابع به ترتیب طرح های اولویت دار هزینه و مصرف بشوند تا بیشترین اثربخشی را در این حوزه به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها روستائیان آب و فاضلاب مدیریت بحران استان قزوین آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان آب و فاضلاب مدیریت بحران روستائیان آب و فاضلاب مدیریت بحران استان قزوین آبرسانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری

داراب بیرنوندی گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره برداری است. 

 بیرنوندی، میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد. 

وی اظهار داشت: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

بیرنوندی ادامه داد:در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی