Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) نشست مجازی «امام صلح یا قیام» را امشب، ۸ اردیبهشت، برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) نشست مجازی برگزار می‌کند.

موضوع این نشست بررسی صلح آن حضرت و عنوان آن «امام حسن (ع)، امام صلح یا قیام؟» اعلام شده است و در آن حجت الاسلام کازرانی، دبیر هیئت رئیسه کانون مداحان گرگان سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست، امشب، ۸ اردیبهشت از طریق صفحه اینستاگرامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان به آدرس https://instagram.com/Naghibi۰ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان دانشگاه پیام نور گرگان میلاد امام حسن امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور رضا غیاثی‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و مدیران آژانس‌های گردشگری شهرستان، مدیر مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری شکوه طبیعت نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان برگزار شد  غیاثی زاده در این نشست گفت : همکاری بخش دولتی و خصوصی نقش به سزایی در توسعه گردشگری شهرستان دارد و در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را انجام خواهیم داد و  بنا داریم در جهت اتحاد و رونق گردشگری شهرستان هسته تورهای ورودی به شهرستان را ایجاد و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک فی‌مابین آژانس‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و تورلیدرها شهرستان امضا نماییم.
غیاثی زاده تأسیسات گردشگری شهرستان برای جذب و ماندگاری گردشگران باید نسبت به ایجاد بسته‌ها و پکیج‌های کوتاه مدت و بلندمدت گردشگری اقدام نمایند.

 این نشست در مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی شکوه طبیعت واقع در هاشم آباد شهرستان گرگان برگزار شد.
مجموعه فوق در ۵ هکتار زیربنا با حجم سرمایه‌گذاری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان با امکانات ۷ واحد اقامتی، مجموعه سوارکاری، مانژ اسب، ۴ سالن ورزشی تنیس و بسکتبال، پت پارک، کافه رستوران، محوطه تفریحی گردشگری و ... به مدیریت مهدی کریمیان و مدیرعاملی محسن صامت بوده و آماده میزبانی از تمامی گردشگران می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد