Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:50:22 GMT

سنجش نوآموزان در ۲ هزار پایگاه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۷۸۶

سنجش نوآموزان در ۲ هزار پایگاه

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید جواد حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: بیش از بیست هزار عوامل اجرایی در حدود ۲ هزار پایگاه سنجش در سطح کشور با برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی همکاری خواهند داشت.

حسینی با تأکید بر این که برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، همه‌ساله به‌ منظور شناسایی و مداخلات به هنگام طلایی اجرا می‌شود، اظهار کرد: در سال گذشته و به رغم شرایط کرونایی ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان، مورد سنجش قرار گرفتند که نشان از استقبال خوب خانواده ها از این برنامه و تلاش گسترده عوامل اجرایی این طرح دارد.

رییس سازمان آموزش و پرورش سازمان استثنایی،  با بیان این که حفظ سلامت نوآموزان، اصل اساسی در طرح سنجش سال جاری است و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا در تمامی پایگاه های سنجش، الزامی است اظهار کرد: رعایت کامل موارد بهداشتی و ضدعفونی پایگاه ها، ایجاد اتاق انتظار، کاهش پذیرش روزانه نوآموزان، افزایش ساعت کار پایگاه ها، افزایش زمان ‌سنجش، راه اندازی شیفت عصر در برخی پایگاه ها، ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی و افزایش ابزارهای آزماینده تحصیلی، از جمله مواردی است که برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شرایط بهداشتی در پایگاه ها در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: بر اساس نوبت گیری انجام شده و به منظور جلوگیری از ازدحام، انتظار می رود فقط یکی از والدین همراه با فرزند خود در روز و ساعت تعیین شده به پایگاه های سنجش، مراجعه کنند.

وی با بیان این که در تمامی استان های کشور اتاق «سنجش آکوستیک» نیز راه اندازی شده است؛ گفت: یکی از تحولات اساسی برنامه سنجش سال ۱۴۰۰، گنجاندن تست‌های شناخت نشانگان مشکلات ویژه یادگیری، جهت غربالگری و شناسایی نوآموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری است.

حسینی در پایان گفت: تمهیدات لازم جهت سنجش نوآموزان پیش دبستانی در سال جاری در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال والدین بخشی از این نوآموزان نیز در این برنامه ارزیابی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آموزش و پرورش سازمان استثنایی روز گذشته  از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

برچسب‌ها مدارس سید جواد حسینی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سید جواد حسینی دانش آموزان مدارس سید جواد حسینی دانش آموزان اخبار کنکور برنامه سنجش پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد