Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:30:04 GMT

حضور کارکنان در ادارات زنجان به حداقل رسید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۳۴۱

حضور کارکنان در ادارات زنجان به حداقل رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: طبق بخشنامه اعلام شده حضور کارکنان در شهرهای دارای وضعیت قرمز استان با نظر مدیر دستگاه اجرایی به کمتر از یک سوم کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ سمانه شاددل در خصوص نحوه و شرایط حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار با توجه به تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان زنجان افزود: نحوه حضور کارکنان طبق بخشنامه‌ای است که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صادر و قبلا به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول یادآور شد: پیش از این نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صادر و به تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: طبق این بخشنامه، نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهرها خواهد بود.

 این مسوول ادامه داد: آخرین وضعیت کرونایی و رنگ‌بندی شهرها نیز بصورت روزانه و حتی هفته ای از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود و نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌ها نیز در صورت تغییر وضعیت رنگ شهرها تغییر پیدا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور تا اطلاع ثانونی اجرا خواهد شد، گفت: این بخشنامه تا زمان لغو از سوی ستاد کرونا ادامه دارد.

وی در خصوص، آموزش مدارس و دانشگاه‌های و سایر مراکز آموزشی خاطرنشان کرد: بخشنامه مذکور فقط در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان در دستگاه‌ها بوده و اشاره‌ای به نحوه آموزش نشده است.

شاددل در خصوص کارکنان مبتلا به کرونا و همچنین کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای نیز افزود: کارکنانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند باید قرنطینه شده و شرایط قرنطینه را رعایت کنند و در خصوص کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای نیز مدیران باید بخشنامه را با آن موضوع تطبیق داده و مد نظر قرار دهند.

گفتنی است، در بخشنامه نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی که از سوی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده، آمده است که به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در هر یک از وضعیت‌های اعلامی از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا در ادارات شهرها به شرح زیر خواهد بود:

در وضعیت قرمز، دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید. در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳‌/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد. کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) به طور کامل، تعطیل و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی، ضروری باشد در محل کار خود حضور خواهند یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون استاندار زنجان حضور کارکنان ادارات زنجان سازمان اداری و استخدامی کشور دستگاه های اجرایی نحوه حضور کارکنان حضور کارکنان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد گفت: بر این اساس میزان کل تماس ها و منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش نشان می دهد.

وی مجموع ماموریت های شهری و جاده ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ ماموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

این مسوول ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: ماموریت های ترافیکی جاده ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی جاده ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد