Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@16:54:48 GMT

بهترین سایت رزرو تور مشهد با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۳۶۷

بهترین سایت رزرو تور مشهد با قیمت مناسب

رزرو تور مساله‌ای مهم برای مسافران محسوب می‌شود. افراد به‌دنبال روشی برای رزرو تورهای مختلف با قیمت مناسب هستند.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، رزرو تور مساله‌ای مهم برای مسافران محسوب می‌شود. افراد به‌دنبال روشی برای رزرو تورهای مختلف با قیمت مناسب هستند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب به معرفی روستای زشک و بازار رضای مشهد می‌پردازیم. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام سفر به مشهد از این مکان‌ها دیدن کنید. همچنین بهترین سایت رزرو تور مشهد در این لینک با قیمت مناسب را هم به شما معرفی خواهیم کرد.

روستای زشک

روستای زشک یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری مشهد شناخته می‌شود که در فاصله 20 کیلومتری از مرکز این شهر واقع شده است. این روستا، در بخش جنوب شرقی رشته کوه بینالود و نزدیک دره شاندیز قرار دارد. افراد زیادی در فصل تابستان به زشک می‌روند تا از آب‌وهوای متعادل و کوهستانی آن لذت ببرند. در این منطقه، تعداد زیادی چشمه، رود و باغ‌های سرسبز وجود دارد که زشک را به یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌ها برای گردشگران مشهد تبدیل کرده است. بهترین زمانی که می‌توانید برای سفر به این روستا انتخاب کنید، بهار و تابستان خواهد بود؛ اما بازدید از آن در فصل پاییز و زمستان نیز خالی از لطف نیست. یک رودخانه دائمی از وسط روستای زشک عبور می‌کند که انتهای آن تعداد زیادی باغ ساخته‌اند. زشک یا ذو اشک در لغت به‌معنای چشمه‌های خروشان است. در بخش‌هایی از این روستا چشمه‌های آبی وجود دارد و آب از دل زمین بیرون می‌آید. در روستای زشک چشم‌اندازهای فوق‌العاده، رودخانه‌های فصلی و دائمی و باغ‌های زیادی می‌بینید که همین شگفتی‌ها، این منطقه را به یکی از اصلی‌ترین مناطق گردشگری مشهد تبدیل کرده است.

در باغ‌های این روستا میوه‌هایی مانند، گیلاس، سیب، گلابی، زردآلو، گردو، آلو قرمز، هلو و دیگر میوه‌های گرمسیری برداشت می‌شود. همچنین علاوه‌بر این میوه‌ها، در زشک نان‌های محلی می‌پزند که طعم خاصی دارند. تناول این نان‌ها در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا بسیار دلچسب است. در مسیر مشهد به زشک، یک رستوران وجود دارد که با مراجعه ‌به آن می‌توانید غذای موردعلاقه خود را میل کنید. معروف‌ترین غذای رستوران شاندیز کباب است. پیشنهاد می‌کنیم با شرکت در تور مشهد حتما از این روستای کم‌نظیر، دیدن کنید. اگر اهل کوه‌نوردی هستید، باید یک خبر خوب به شما بدهیم؛ روستای زشک همانطورکه گفته شد منطقه‌ای کوهستانی است و شما می‌توانید در این روستا کوهنوردی کنید. با رفتن به قله کوه‌ها، مشاهده باغ‌ها و رودهای زشک از منظره‌ای فوق‌العاده امکان‌پذیر خواهد بود. ناگفته نماند که در این روستا یک تله‌کابین نیز ساخته شده است. تله‌کابین زشک اولین تلکه‌کابین شمال شرق کشور محسوب می‌شود. این تله‌کابین توانایی جابه‌جایی هشت تا 10 هزار نفر را درطول روز دارد و یکی از مجهزترین تله‌کابین‌های کشور به‌شمار می‌رود. برای رسیدن به زشک باید به‌سمت شاندیز بروید. پس از رسیدن به شاندیز، با عبوراز مسیری 15 کیلومتری به این روستا خواهید رسید.

بازار رضا

این بازار در سال 1355 به‌دستور محمدرضا شاه و توسط ولیان، استاندار خراسان، ساخته شد. در آن زمان همه مغازه‌های خیابان شیخ طوسی تخریب و پروژه ساخت این بازار آغاز شد. بازار رضا حدود 960 متر طول و 33 متر عرض دارد که جز بزرگ‌ترین بازارهای کشور به‌شمار می‌رود. طراحی این بنا را داریوش بوربور انجام داد؛ این شخص در آن زمان یکی از بهترین معمارهای کشور بود. شاید بد نباشد بدانید که این بازار به‌طور حیرت‌آوری در مدت زمان 11 ماه ساخته شد. این بازار نیز مانند دیگر بازارهای قدیمی کشور سرپوشیده است؛ اما بازار رضا دو طبقه دارد. کف این مکان از سرامیک پوشیده شده که با قدم گذاشتن به آن، یاد بازارهای تبریز، اصفهان و دیگر شهرها خواهید افتاد. در مغازه‌های بازار رضا انواع سوغات مشهد مانند عطر، زرشک، ادویه و... به‌فروش می‌رسد.

دو سردر اصلی بازار که انتها و ابتدای این مکان ساخته‌ شده‌اند، طراحی ایرانی اسلامی دارند. بیشتر مغازه‌های طبقه دوم بازار رضا، به سنگ‌تراشی، فروزه‌تراشی، طلاسازی، گلدوزی، ساخت صنایع دستی و آتلیه اختصاص داده شده. در این کارگاه‌ها می‌توانید انواع سنگ‌های انگشتر را با ابعاد و رنگ‌های مختلف خریداری کرده یا از آن‌ها عکس بگیرید. برای رفتن به این بازار باید از باب‌الرضا خارج شده و به سمت فلکه آب بروید. هنگامی که به این میدان رسیدید، می‌توانید ورودی بازار را مشاهده کنید. ورود به این بازار از ساعت 9 الی 22 ممکن خواهد بود.

بهترین سایت رزرو تور با قیمت مناسب

تاکنون سایت‌های زیادی به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری سفر تاسیس شده‌اند که هرکدام از آن‌ها خدمات خاصی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید تور رزرو کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را با مراجعه ‌به سایت علی بابا انجام دهید. این شرکت فعالیت خود را در سال 1393 آغاز کرد و اکنون به بزرگ‌ترین شرکت ارائه خدمات غیرحضوری سفر در ایران تبدیل شده است. علی بابا با بسیاری از شرکت‌های مسافربری طرف قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل مناسب‌ترین قیمت را دراختیار افراد قرار می‌دهد.

مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد. ما سعی کردیم در این مطب دو مورد از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این شهر را به شما معرفی کنیم. اگر با شرکت در تور ارزان مشهد از روستای زشک دیدن کرده‌اید یا برای خرید سوغات به بازار رضا رفته‌اید، نظرات خود را درباره این مکان‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تور مشهد تور زیارتی مشهد مقدس تورهای گردشگری قیمت مناسب روستای زشک بازار رضا تله کابین رزرو تور باغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد

حامد فیض‌الهی مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر افزود: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی بیان کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک