Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ خودرو که با پلاک غیربومی وارد شهرستان‌های نارنجی و قرمز شده‌اند نیز در استان اصفهان ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

او افزود: طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در زمینه کاهش تردد‌ها و کاهش شیوع بیماری کرونا در شهر اصفهان اجرایی می‌شود که از ۱۸ فروردین ماه تاکنون بیش از ۸۹ هزار خودرو اعمال قانون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین به رانندگان ۵۸ هزار و ۷۶ دستگاه خودروی غیر بومی هم تذکر لسانی داده شد و ۳۳ هزار و ۷۵۱ خودرو نیز به شهر‌های خود بازگردانده شده‌اند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ممنوعیت تردد شبانه ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید

خودروساز ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۷ نسل‌های بعدی خودرو‌های برقی خود را در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازی هوندا موتور ژاپن در نظر دارد تا سال ۲۰۲۷، شش مدل خودروی الکتریکی نسل بعدی را با نام تجاری Ye در چین که بزرگترین بازار خودرو در جهان محسوب می‌شود را عرضه کند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع و با احتساب مدل‌های قبلی ۱۰ نوع خودروی برقی را با برند هوندا را در چین عرضه کند. اقدامی که منجر خواهد شد هدف این شرکت در رسیدن به سهم ۱۰۰ درصدی خودرو‌های برقی از بازار چین تا سال ۲۰۳۵ محقق شود.

خودورسازی هوندا که در حال حاضر دومین خودروساز بزرگ ژاپن، از نظر حجم فروش محسوب می‌شود، در افزایش فروش خودرو‌های برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند فولکس واگن و جنرال موتورز عقب مانده است.

پیش از این هوندا و نیسان موتور که دو شرکت رقیب در ژاپن هستند، در مواجهه با رقابت فزاینده از سوی سازندگان خودرو‌های برقی چینی، اعلام کردند که در حال بررسی برای مشارکت در بخش‌های کلیدی و نرم‌افزاری هستند.

گفتنی است، شرکت هوندا در ابتدای سال میلادی ۲۰۲۴ از خودرو‌های الکتریکی «هوندا سری ۰» و دو مدل مفهومی دیگر در نمایشگاه خودروی CES رونمایی کرد.

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد