Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:43:11 GMT

رکورد ماهیانه ۷۰۰ هزار تن در ناحیه فولادسازی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۰۴۴

رکورد ماهیانه ۷۰۰ هزار تن در ناحیه فولادسازی

ایسنا/اصفهان مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق عملی شعار سال توانست در فرودین ماه به رکورد تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن فولاد خام دست یابد و با افزایش ۳۸ هزار تنی نسبت به رکورد قبلی خود دستاورد مهمی را در صنعت فولاد کشور رقم بزند.

غلامرضا سلیمی با اشاره به ثبت رکورد تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن فولاد خام در ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه اظهار کرد: در اسفندماه گذشته رکورد تولید فولاد خام ۶۶۲ هزار تن بود که در بازه ۳۰ روزه محقق  شد و این رکورد با ارتقاء ۳۸ هزار تنی تولید فولاد خام در فروردین ماه همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه به تولید ۷ میلیون تن فولاد خام دست یافت که نسبت به سال ۹۸ حدود ۷۳۰ هزار تن افزایش تولید به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سال گذشته ثبت ۴ رکورد تولید ماهیانه در این ناحیه رقم خورد، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی خطوط تولید و مدیریت زمان و همت پرسنل ناحیه منجر به ثبت رکورد اخیر در تولید فولاد خام در این شرکت شد.

وی با تاکید بر ثبت رکورد در واحد گاززدایی، رکورد تعداد ذوب، ارتقاء کیفیت و کاهش ضایعات در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه، گفت: رسیدن به رکورد ماهیانه تولید ۷۰۰ هزار تن فولاد خام و  ۱۴۴ ذوب در فروردین ماه علیرغم کمبود نیروی انسانی به دلیل بیماری کرونا نشان می دهد کارگروهی به تمام معنا در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه تجلی یافته است.

سلیمی افزود: چشم انداز تولید فولاد خام در سال «تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها» عبور از ۷.۲ تن است و امیدواریم با عبور از مانع تامین انرژی و در همبستگی و تلاش نیروهای این ناحیه به وقوع بپیوندد.

وی افزود: عبور از چالش هایی مانند تامین مواد اولیه و انرژی می تواند ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه را به چشم انداز تعیین شده در سال جاری نزدیک کند؛ چراکه در این مرحله علاوه بر حفظ دستاوردها با پشتیبانی و حمایت همیشگی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، می توان به رکوردزنی های پی در پی در این ناحیه ادامه داد.

انتهای رپورتاژ

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فولاد تولید فولاد خام فولاد مبارکه ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه ناحیه فولادسازی تولید فولاد خام فولاد خام تن فولاد خام رکورد تولید ۷۰۰ هزار هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، حسن روشن که چندی قبل از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از 48 سال مرخصی از بیمارستان به دلیل آمبولی پای چپ دوباره به بیمارستان برگشت تا تحت نظر باشد.

وی در روزهای گذشته زیر نظر پزشکان متخصص ژل‌های ویژه‌ای را تزریق کرد تا لخته‌های خونی که در چند ناحیه از پایش به وجود آمده و خطرات زیادی را برای سلامتی‌اش به همراه داشت از بین برود.

با بهترین شدن اوضاع حسن روشن این پیشکسوت ارزنده استقلال و تیم ملی از بیمارستان مرخص شد تا ادامه مراحل درمانی خود را در منزل سپری کند.

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود