Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:23:39 GMT

کرونا در البرز| فوت ۱۸ نفر و بستری ۱۷۰ بیمار بدحال

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۱۰۴

کرونا در البرز| فوت ۱۸ نفر و بستری ۱۷۰ بیمار بدحال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدفتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه سویه‌های جهش یافته کرونا در کشور دیده شده است، افزود: انتظار می‌رود مردم در استان البرز با توجه به اینکه مسیر تردد بسیاری از استان‌های کشور است بیش از پیش اصول و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول ضمن انتقاد به برخی از شهروندان که همچنان عادی انگاری می‌کنند و ماسک ندارند، اظهار کرد: طبق بررسی آمار، مجموع کل  موارد بستری از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز  ۳۸ هزار و ۹۸۷  نفر هستند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰۵۵ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد، ابتلای ۶۰۱ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۳۴۶۵ نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۴ هزار و ۴۵۱ از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز استان البرز کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!

هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک به حرف‌های مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام واکنش نشان داد.

مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام روز گذشته در مصاحبه‌ای به هادی چوپان تاخت و جملات عجیبی درباره قهرمانی او در مسترالمپیا گفت. نصیرزاده گفت: به نظر من مسابقات مستر المپیا اصلا ورزش نیست و تنها هدف این رقابت‌ها فروش محصولات دارویی و ورزشی خودشان است. زمانی که رئیس IFBB به کشور ما می‌آید، سروصدای زیادی در رسانه‌ها می‌کند و برخی شایعات و مشکلات را برای ما در ایران به وجود می‌آورند تا اصل موضوع را به حاشیه بکشند.

همین صحبت‌های نصیرزاده باعث شد تا هادی چوپان با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش به صحبت‌های رئیس فدراسیون پرورش اندام واکنش نشان دهد.

 

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!