Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون مهاجم ملی پوش تیم زنیت درباره شرایط تیم ملی ایران در ادامه مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و وضعیت زنیت در لیگ روسیه صحبت کرد.

او در گفت‌وگو با روزنامه ایران ورزشی از روحیه بالای بازیکنان برای صعود به جام جهانی گفته است.

شما یکشنبه آینده بازی حساسی مقابل لکوموتیو مسکو در پیش دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکوموتیو جدی‌ ترین رقیب شما برای قهرمانی است. فکر می‌ کنی بتوانید با شکست این تیم قهرمان زودهنگام مسابقات شوید؟

    تیم ما در اوج قرار دارد و تمام بازیکنان هم روی فرم هستند. همیشه بازی مقابل تیم‌ های مسکویی همراه با حساسیت و کری‌ های خاص خودش است. به همین خاطر منتظر بازی با لکوموتیو هستیم، چون ببریم صددرصد قهرمان می‌ شویم. همه فکر و ذکرمان هم همین مسأله است و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و در زمین خودمان به پیروزی برسیم.

گفتی زمین خودتان. چه خوب که می‌ توانید تماشاگران را بعد از شیوع ویروس کرونا همراه خود داشته باشید.

    ما بعد از کرونا همیشه تماشاگران را در کنارمان داشتیم. ابتدا با رعایت فاصله اجتماعی در ورزشگاه حضور داشتند و حالا هم این شانس را داریم که تعدادشان برای حمایت همه‌ جانبه از ما بیشتر هم شده است. ما بهترین هواداران را در لیگ روسیه داریم و در این شکی نیست که حمایت آنها روی نتایج ما مؤثر است.

تو در تعطیلات نیم‌ فصل دچار مصدومیت شدی، خیلی‌ از تمرینات و بازی‌ ها را از دست دادی اما با قدرت برگشتی و گل‌ های حساسی هم به ثمر رساندی. پروسه درمان تو چطور رقم خورد و چه شد که تا این حد آماده به مسابقات برگشتی؟

    مصدومیت من خیلی بدموقع بود. چون که در اردوی تیم بودم و فکر می‌ کردم می‌ توانم بازیکنی آماده برای زنیت باشم. من تمرینات اختصاصی را رها نکردم و کنار تیم ماندم. بهتر و بهتر شدم و وقتی به زمین برگشتم مشکلی نداشتم. الان در بهترین فرم هستم و این را در بازی‌ های قبلی زنیت و تیم ملی هم نشان دادم. باید در آینده هم بتوانم همین فرم را نگه دارم و بازیکن مفیدی برای زنیت و تیم ملی ایران باشم.

برای دومین فصل متوالی در کورس آقای گلی هستی و با ۱۶ گل زده شانس بالایی داری تا این عنوان را مثل سال گذشته به دست بیاوری. صادقانه جواب بده، آقای گلی برای تو مهم‌ تر است یا قهرمانی زنیت؟

    حقیقتاً خودم هم از ته دل دوست دارم هت‌ تریک قهرمانی زنیت را ببینم. این اولویت من است و اگر بگویند از بین آقای گلی و قهرمانی زنیت یکی را انتخاب کن، قطعاً قهرمانی زنیت را انتخاب خواهم کرد. ولی خب برای آقای گلی هم تلاش خودم را می‌ کنم تا ابتدا به تیم کمک کنم و سپس تعداد گل‌ هایم را افزایش بدهم. اگر آقای گل بشوم که خوشحال می‌ شوم، نشدم هم زیاد مهم نیست چون موفقیت تیم بهتر از کسب عنوان انفرادی است.

برسیم به تیم ملی. کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب بحرین را به عنوان میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزید. آن هم در شرایطی که تیم ملی در سه بازی از چهار بازی آینده‌ اش میزبان بود و می‌ توانست در ورزشگاه آزادی به ملاقات رقبا برود. اینکه باید در بحرین مقابل حریفان بازی کنیم، مشکلی برای تیم ملی ایجاد نخواهد کرد؟

    در اینکه من و سایر بازیکنان از بحرین نمی‌ ترسیم، شکی وجود ندارد. من جلوی آنها بازی کرده‌ ام و می‌ دانم از نظر فنی ۳۰ درصد بازیکنان ما هم نیستند. ما چون در بازی رفت برنامه نداشتیم نتوانستیم مقابل آنها خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. متأسفانه این تصمیمی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت و نشان داد که بحرینی‌ ها ارتباط بهتری دارند. ما باید تمرکزمان را روی چهار بازی آینده و به خصوص دیدار با بحرین و عراق بگذاریم و امیدوارم که بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

آنها میزبانی گرفته‌ اند تا به تیم ملی ایران از راه‌ های مختلف ضربه بزنند.

    فکر نمی‌ کنم بتوانند. ما بازیکنانی حرفه‌ ای داریم و در بحرین باید باهوش باشیم. خوب می‌ دانیم که آنها چه راهکارهایی برای پیروزی می‌ اندیشند اما نباید دم به تله بدهیم.

به نظر تو که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی هستی، چند درصد شانس صعود به جام جهانی را داریم؟

    من نه تنها ناامید نیستم بلکه خیلی هم امیدوارم چون می‌ دانم چه بازیکنان آماده‌ ای کنارم بازی می‌ کنند و به کادر فنی هم باور دارم و به همین دلیل اطمینان دارم که می‌ توانیم راهی دور بعد و سپس جام جهانی شویم.

طی هفته‌ های اخیر دوباره شایعه جدایی تو از زنیت در رسانه‌ ها مطرح شده. می‌مانی یا جدا می‌ شوی؟ برنامه‌ ات برای آینده چیست؟

    هیچ چیز معلوم نیست و تمام تمرکزم روی موفقیت در بازی‌ های آینده زنیت است. فعلاً فقط قهرمانی زنیت. بحث‌ هایی هم که درباره جدایی‌ ام وجود دارد، فقط در رسانه‌ ها است و من نباید به آنها فکر کنم چون تمرکزم روی درخشش در زنیت است.

کد خبر 597913 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون قهرمانی زنیت جام جهانی آقای گلی آقای گل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا

طرفداری| مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم گفت: با وجود شکست خانگی برابر بولونیا به راهمان تا پایان فصل با قدرت ادامه خواهیم داد.

رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت:

گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود:

وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دنیله ده روسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

ده روسی، سرمربی رم نیز بعد از بازی با اشاره با گلزنی سردار آزمون و نیمکت‌نشینی او در شروع بازی گفت:‌

آزمون به‌تازگی از مصدومیت برگشته است و به همین خاطر تصمیم گرفتیم ابتدا روی نیمکت باشد. خوشحالم که او گل زد چون آزمون برای ما مهم است. او به اندازه تامی برای ما مفید خواهد بود. ما امروز ناامیدیم ولی هنوز راه طولانی است. ما هفته بعد مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر این فصل (بایر لورکوزن) بازی می‌کنیم اما نسبت به این بازی خوش‌بین‌ایم.

این برد به بولونیا کمک کرد تا با ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. با توجه به صعود دو تیم ایتالیایی به نیمه‌نهایی لیگ اروپا و یک تیم به لیگ کنفرانس، تیم پنجم این فصل سری آ نیز سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم