Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تولید مجموعه جدید 7 قسمتی برنامه تلویزیونی "پیشتازان سلامت"آرمان تبریز-مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از تولید برنامه تلویزیونی 7 قسمتی با موضوع آشنایی با فعالیتهای دامپزشکی با همکاری شبکه‌ استانی سهند خبرداد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، مهندس سید محمد هادی موسوی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: در این سری از مجموعه پیشتازان سلامت، سعی شده است تمامی فعالیتها و اقدامات ادارات تابعه اداره کل دامپزشکی استان در قالب 7 برنامه تلویزیونی 7 دقیقه ای آماده پخش شود که مصاحبه با مدیر کل دامپزشکی استان، مصاحبه با روسای ادارات ستادی، تصاویر مستند از فعالیتها و اقدامات همکاران این اداره کل در زمینه کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی و پیشگیری و مدیریت بیماری های دام، طیور، آبزیان و بیماری های مشترک بین انسان و دام از آیتم های این مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام این مطلب که اطلاع رسانی و آشنایی با مسائل بهداشتی و توصیه های دامپزشکی نقش به سزایی در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه دارد افزود: تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند را «کوروش رزمی» انجام داده و مراحل تدوین و صداگذاری در حال انجام می باشد
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ضمن قدرددانی از مدیریت و همکاران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و اداره کل دامپزشکی استان، اظهار داشت: این مجموعه مستند تلویزیونی با هدف آشنایی مردم با فعالیتهای دامپزشکان که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا بتوانند با نظارتهای دقیق خود سلامت دامها و به طبع آن سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را که جزو اساسی ترین منابع پروتئینی هستند، به دست مردم برسانند، در حال ساخت و تولید می باشد و تا اواخر اردیبهشت 1400 آماده پخش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دامپزشکی اداره کل دامپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان با اشاره به اینکه این طرح ویژه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز بود گفت از این میزان ۸ هزار و ۶۰۰ کیلو در مراکز عرضه و ۱۴۴ تن در کشتارگاه‌های دام و طیور کشف و ضبط شده است.

نمدی افزود: در راستای ارتقا سلامت شهروندان و پیشگیری از مصرف گوشت فاسد طرح تشدید نظارت بر فراورده‌های خام دامی با همکاری ۲۶ اکیپ دامپزشکی در سراسر استان اجرا شد.

وی افزود: در گوشت‌های فاسد کشف شده انواع آلودگی‌ها و بیماری‌های ویروسی و باکتریایی وجود داشته است.

دیگر خبرها

  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • تولید مستند پُرتره در چهارمحال و بختیاری
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری