Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:58:21 GMT

تلفن ۶۰۷۰ آماده پاسخگویی به بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۹۴۸

تلفن ۶۰۷۰ آماده پاسخگویی به بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به شکل‌گیری خیز چهارم کرونا در استان تهران و روند رو به افزایش بیماران، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم با توجه به پراکندگی جغرافیایی مراکز ارائه دهنده خدمت، پیوستگی خدمات در شهرستان‌های وابسته به تهران و ارجاعی بودن بیمارستان‌ها در کلانشهر پایتخت، به صورت منسجم و مکفی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت همکاری بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران با هدف کنترل و ریشه کنی کرونا را خواستار شد.

زالی، افزایش بار غیرمترقبه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در چهارمین موج پاندمی را یادآور شد و راه‌اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ را اقدامی مبتکرانه در تهران دانست.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه سامانه ۶۰۷۰ در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه اندازی و به بهره برداری رسیده است از اهمیت این سامانه در راستای جایابی و ساماندهی مبتلایان به کرونا خبر داد.

کاهش سرگردانی، پیشگیری از اتلاف وقت و ایجاد سازوکاری برای فرآیند بهینه پاسخگویی به بیماران از جمله ویژگی‌های راه اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ است که زالی به آن اشاره کرد.

وی ساماندهی و هماهنگی مراکز تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دیگر مزیت‌های سامانه مذکور دانست و تاکید کرد: ارائه خدمات به هنگام، برخط و جایابی بهینه بیماران با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمار و با استفاده از حداکثر ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها به کمک خط تلفنی ۶۰۷۰ احیا خواهد شد.

زالی با اشاره به شکل گیری سامانه ۶۰۷۰ در اضطراری‌ترین شرایط کرونایی تهران اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این سامانه خدماتی با کیفیت تر در شأن شهروندان تهرانی و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه شود.

کد خبر 5199952

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی کووید 19 سازمان بیمه سلامت شیوع کرونا بارداری اهدای خون نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هندوستان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد

حسین هاشمی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه خودنویس از سال گذشته گفت: سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شده بود و مشاوران املاک ملزم به ثبت قراردادهای اجاره در این سامانه هستند.

وی افزود: با تکمیل این سامانه دست دلالان و سوداگرانی که پیش از این اقدام به تغییر و افزایش قیمت اجاره ها می‌کردند کوتاه شد‌.

هاشمی با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه خیال مستاجرانی که پیش از افزایش و تغییر قیمت ها نگران بودند راحت می شود گفت: سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود که توانسته است حق الزحمه های نجومی که مشاوران املاک می گرفتند را کاهش چشم گیری دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری