Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز، در بازدید از روند تکمیل پروژه جاده هشتگرد-طالقان، با بیان اینکه این جاده از سال ۷۹ آغاز شده، گفت: در مدت ۲ سال اخیر، تمامی موانع پیشرفت این پروژه که در حدود مسؤولیت دولت بود با پیگیری‌های جدی برطرف شد تا پیمانکار با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ابتدا این مسیر یک جاده دسترسی روستایی بود و زیرساخت مناسبی برای آن تأمین نشده بود ولی اکنون تمامی تدابیر لازم جهت استفاده گردشگری و جاده ای شهری برای تردد مردم طالقان به سمت شهرجدید هشتگرد اندیشیده شد.

شهبازی ادامه داد: در مسیر بازدید امروز تذکرات لازم را جهت نصب علائم هشداری و رانندگی، تجهیز مسیر به بهمن گیر و همچنین ایمن سازی جاده در خصوص رانش و ریزش را دادم.

وی اظهار کرد: اساسا هیچ پیمانکار طلب کار دولت نمانده و مطالبات خود را دریافت کرده است و پیمانکار این جاده نیز مطالبات خود را دریافت کرده و باید در خصوص تکمیل تمامی موارد ذکر شده، اقدام کند.

به گفته استاندار البرز پیش بینی امکانات امدادی، انتظامی، راهداری و پشتیبانی تلفن همراه نیز از اهم امور این جاده است.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تاکنون برای این جاده هزینه شده و در خصوص تونل نیز امور در حال انجام است و حفاری آن صورت گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل تونل نیز لازم است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: عزیزاله شهبازی استاندار البرز جاده هشتگرد طالقان ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان نورمحمد جعفری افزود : باتوجه به اینکه سه راهی اورکت حاجی در بخش مرکزی بندرترکمن یکی از نقاط پرتردد و حادثه‌خیز بوده ، در بازدیدهای انجام شده مقرر شد دوربرگردان این سه راهی ایمن سازی شود تا مدیریت تردد و سرعت وسایل نقلیه در این محدوده تسهیل شود. وی اظهار داشت : این دوربرگردان ایمن ، باهدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری سواتح رانندگی در منطقه احداث خواهد شد. این مقام مسئول در خصوص مشخصات اجرایی این طرح نیز بیان داشت : این دوربرگردان به طول ۱۲۰۰ متر و دارای ۴ ابنیه فنی است. فرماندار بندرترکمن اضافه کرد : نصب نیوجرسی ، نصب تابلو و علائم ، نصب روشنایی و ایمن سازی جاده های اطراف از دیگر اقدامات ایمن سازی در این پروژه است

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند