Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم بعثت در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ‌دسته سه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف آرتام تبریز رفت.

بعثتی‌ها که مسابقات را با یک برد شیرین خارج از خانه آغاز کرده بودند در این دیدار به‌دنبال رسیدن به دومین پیروزی وارده زمین شدند و از همان ابتدا حملات جدی را روی دروازه حریف شکل دادند و در دقیقه پانزده روی یک کار تیمی حساب شده و پس از چند پاس پیاپی موفق شدند توسط مهدی بازوکاران گلی زیبا را به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه وزش شدید باد بازی را تحت تأثیر قرار داد و شرایط جوی به کمک تبریزی‌ها آمد تا توپ ارسالی هافبک تیم آرتام به کمک باد کمانه کند و به تور دروازه نماینده کرمانشاه بوسه بزند.

شاگردان جهانبخش جعفری پس از دریافت این گل موقعیت‌های بیشماری را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما انگار شب، شبِ مهاجمان بعثت نبود و به طرز باور نکردنی توپ‌هایشان به گل تبدیل نمی‌شد.

زدن توپ به تیرک دروازه، دروازه خالی را گل نکردن و چندین موقعیت صدرصدی را از دست دادن نتیجه عملکرد سفیدپوشان بعثت در این دیدار بود تا اقبال بلند آرتامی‌ها یک امتیاز را از کرمانشاه برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

نکته امیدوار کننده این دیدار خلق موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان تیم بعثت و بار فنی بالای آن‌ها بود و اگر در ضربات آخر دقت را چاشنی کار خود می‌کردند قطعا تیم میهمان شکست سنگینی را تجربه می‌کرد.

افشین حسنی، مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن ابراز تأسف از نتیجه بازی، گفت: امشب شاهد یک بازی خوب و بالا از نظر سطح فنی از سوی تیم بعثت بودیم اما این بازی خوب زمانی رضایت‌بخش خواهد بود که با پیروزی همراه باشد. متأسفانه در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و بازی که باید با اختلاف چند گل به پیروزی می‌رسیدیم با تساوی پایان یافت.

حسنی ضمن تمجید از عملکرد جهانبخش جعفری سرمربی تیمش، افزود: انصافا تیم ما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و حاضران در استادیوم شاهد یک بازی فراتر از سطح لیگ سه و حتی دو بودند.

مالک باشگاه بعثت تیمش را مدعی اصلی صعود به لیگ‌ ۲ خواند و تصریح کرد: هنوز راه زیادی در پیش است و قطعا این دو امتیاز از دسته رفته را جبران خواهیم کرد و با توجه به کادر فنی با دانش و همچین تیم یکدست متشکل از بازیکنان با تجربه و جوانی که در اختیار داریم سال جاری اتفاقات شیرین و رویایی برای باشگاه بعثت رقم خواهد خورد.

بعثت با این تساوی از دو‌بازی ۴ امتیازی شده و در رده دوم جدول گروه ۲ لیگ دسته سوم قرار گرفت و در بازی بعدی خود روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه به مصاف تیم پاس گیلان خواهد رفت.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تبریز بعثت باد تساوی افشین حسنی افشین حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم

مهدی قائدی موقعیت گلزنی عالی برای ایران را از دست داد.

دانلود (6.1MB)

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی