Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به شکل‌گیری خیز چهارم کرونا در استان تهران و روند رو به افزایش بیماران، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم با توجه به پراکندگی جغرافیایی مراکز ارائه دهنده خدمت، پیوستگی خدمات در شهرستان‌های وابسته به تهران و ارجاعی بودن بیمارستان‌ها در کلانشهر پایتخت، به صورت منسجم و مکفی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضرورت همکاری بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران با هدف کنترل و ریشه کنی کرونا را خواستار شد.

زالی، افزایش بار غیرمترقبه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در چهارمین موج پاندمی را یادآور شد و راه‌اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ را اقدامی مبتکرانه در تهران دانست.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه سامانه ۶۰۷۰ در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه اندازی و به بهره برداری رسیده است از اهمیت این سامانه در راستای جایابی و ساماندهی مبتلایان به کرونا خبر داد.

کاهش سرگردانی، پیشگیری از اتلاف وقت و ایجاد سازوکاری برای فرآیند بهینه پاسخگویی به بیماران از جمله ویژگی‌های راه اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ است که زالی به آن اشاره کرد.

وی ساماندهی و هماهنگی مراکز تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دیگر مزیت‌های سامانه مذکور دانست و تاکید کرد: ارائه خدمات به هنگام، برخط و جایابی بهینه بیماران با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمار و با استفاده از حداکثر ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها به کمک خط تلفنی ۶۰۷۰ احیا خواهد شد.

زالی با اشاره به شکل گیری سامانه ۶۰۷۰ در اضطراری‌ترین شرایط کرونایی تهران اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این سامانه خدماتی با کیفیت تر در شأن شهروندان تهرانی و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کرونا ساماندهی بیماران راهنمایی تلفن راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان

خانواده‌‌های بیماران اوتیسم در استان کردستان به دلیل نبود مرکز نگهداری با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‎‌کنند، بهزیستی برای رفع این دغدغه‌ها مرکز جدید نگهداری موقتی راه‌اندازی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059654 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید