Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال در گفتگو با فارس اظهار داشت: از ابتدای زلزله سی‌سخت در منطقه حضور یافتیم و اقدامات مختلفی را انجام دادیم.

پاریابی با اشاره به ایجاد موکب در منطقه و پذیرایی از مردم و زلزله‌زدگان، گفت: ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی، توزیع سبدهای غذایی و بسته‌های عیدانه از جمله اقدامات انجام شده طی این مدت در سی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز و همزمان با میلاد امام حسن(ع) توزیع هزار پرس غذای گرم، توزیع دو هزار پرس افطاری و برگزاری جشن در روستای سرمور در دستور کار است.

پاریابی اقدام بعدی این موکب را آغاز بازسازی ۱۴ منزل مسکونی در سی سخت به نیت ۱۴ شهید حادثه بمب‌گذاری حسینیه رهپویان وصال عنوان کرد و اظهار داشت: از صبح فردا بازسازی کامل ۱۴ واحد مسکونی ۹۰ متری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه ساخت از محل وام و کمک بلاعوض به صاحب‌خانه تامین می‌شود، گفت: برای هر واحد حدود ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است که بخشی از طریق وام و کمک بلاعوض تامین شده و مابقی را کانون از طریق مشارکت‌های مردمی تامین خواهد کرد. 

گفتنی است زلزله سی‌سخت در تاریخ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ با قدرت ۵/۶ در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد و با مصدومیت افراد بسیاری همراه بود که خسارات مالی زیادی را به منطقه وارد کرد.

 

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله سی سخت خانه سازی کانون رهپویان وصال توزیع غذای گرم سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک