Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه بیلد، آخرین نظرسنجی‌ها در آلمان از پیشتازی حزب سبزها در کارزار انتخابات پارلمانی این کشور که مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد حکایت دارد.

بر اساس نتایج بدست آمده محبوبیت حزب سبزها به ۲۸ درصد رسیده است.

اقبال افکار عمومی در آلمان به حزب سبزها در حالی افزایش یافته است که «آنالنا بربوک،» یکی از دو رهبر این حزب به عنوان گزینه صدراعظمی در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنالنا بربوک، ۴۰ ساله یکی از چهره‌های جناح معتدل در حزب سبزهای آلمان محسوب می‌شود. پیروزی سبزها در انتخابات روز ۲۶ سپتامبر (چهارم مهر) به این معنا خواهد بود که هدایت بزرگترین اقتصاد اروپا پس از آنگلا مرکل همچنان برعهده یک سیاستمدار زن خواهد بود.

محبوبیت حزب آنگلا مرکل، صدراعظم کنونی آلمان در نظرسنجی روزنامه «بیلد» تنها ۲۷ درصد است.

محافظه‌کاران آلمان در انتخابات سال جاری پس از ۱۶ سال حضور در قدرت بدون آنگلا مرکل وارد کارزار انتخابات پارلمانی شده‌اند. آنها آرمین لاشت، رهبر حزب دموکرات مسیحی را به عنوان گزینه خود برای صدراعظمی و جانشینی آنگلا مرکل معرفی کرده‌اند.

از عدم اقبال افکار عمومی به آرمین لاشت، بحران همه‌گیری کرونا و رسوایی مالی دو نماینده حزب دموکرات مسیحی در پارلمان آلمان به عنوان دلایل کاهش محبوبیت حزب دموکرات مسیحی یاد می‌شود. در مقابل محبوبیت کنونی سبزهای آلمان در تاریخ ۴۰ ساله این حزب بی سابقه محسوب می‌شود.

در نظرسنجی روزنامه «بیلد» محبوبیت حزب سوسیال دموکرات که طی دهه‌ها یکی از دو حزب اصلی آلمان بود به ۱۳ درصد کاهش یافته است. سوسیال دموکرات‌ها هم اکنون شریک آنگلا مرکل در دولت ائتلافی هستند. حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان در نظرسنجی‌ها با حدود ۱۰ درصد محبوبیت پس از سوسیال‌دموکرات‌ها در جایگاه چهارم قرار دارد.

کد خبر 5200029

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان حزب سبزهای آلمان ایالات متحده امریکا فلسطین عراق رژیم صهیونیستی روسیه ترکیه افغانستان جو بایدن عربستان سعودی نسل کشی ارامنه ایران لبنان سوریه اخراج دیپلمات محبوبیت حزب آنگلا مرکل حزب سبزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد

این روز‌ها بالا رفتن قیمت خودرو‌ها در کارخانه‌ها از جمله معضلات اصلی متقاضیانی که مدت‌ها در صف انتظار تحویل خودرو هستند. این افزایش قیمت خودرو برای آنها چالش‌هایی را به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از بالا رفتن قیمت خوروی پژو پارس گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام خسته نباشید لطفا حرف دل ما را به گوش مسئولان برسانید. این افزایش قیمت‌های خودروی پژو پارس برای چیست؟ ما با درآمدی پایین چگونه بتوانیم مابه التفاوت آن را پرداخت کنیم وقتی باید در زمستان ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شد، چرا به بهانه‌های مختلف از تحویل آن خودداری می‌کنند و هیچ ارگانی نیست که جلوی این گرانی‌ها را بگیرد. (کمال روحی)

سلام وقت بخیر جناب ایران خودرو قیمت پژو پارس موعد تحویل زمستان را گران کرده است. یعنی از ۲۹۴ شده ۴۴۵ میلیون تومان شده و هم تاخیر در تحویل دارد و هم به دلیل تاخیر در تحویلش دارد از مشتری ۱۴۵ میلیون بیشتر پول می‌گیرد، در صورتی که خیلی از خودروهای پارس موعد زمستان با قیمت ۲۹۴ تحویل خریدار‌ها شد.

سلام ان شاءالله که سلامت و دلخوش باشید و خسته نباشید؛ ایران‌خودرو بر اساس کدام آمار تورمی یا کیفیتی داره قیمت خودرو‌های خود را افزایش می‌دهد. الان سیزده ماهه تمام پس اندازمون را در بانک نگه داشتیم با سود پنج درصد که هر وقت اعلام کردند پرداخت کنیم، این در حالی است که به ما گفتند ۳ روز فقط وقت دارید پول به حساب واریز کنیم از اسفند ۱۴۰۱ که پژو پارس ۲۱۱ میلیون بود سال گذشته به قیمت ۳۳۳ میلیون افرایش پیدا کرد. ولی تولید نمی کردن گفتند استاندارد نداره الان کردنش ۵۲۴ میلیون، چی بهش اضافه کردند که استاندارد پنجاه درصد رفت رو قیمتش؟ لطفا پیگیری کنید. قبل از عید می‌توانستیم خودروی پارس را با قیمت مناسب تری تهیه کنیم. قبل عید همین پژو پارس ELX در بازار پانصد تا ششصد میلیون بود اگه داشتیم که همون تو بازار می خریدیم و این قدر منتظر نمی ماندیم، لطفاً پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • قند خون بالا و چربی خون با افزایش خطر اضطراب و افسردگی مرتبط است
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان