Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:30:22 GMT

بازداشت دزد دوچرخه ها سوار بر موتور / در تهران رخ داد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۶۷۳

بازداشت دزد دوچرخه ها سوار بر موتور / در تهران رخ داد

سارق دوچرخه ها سوار بر موتور بود که پلیس او را دستگیر کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: اکیپی از ماموران کلانتری در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به مرد موتور سواری که یک دوچرخه را با موتور خود حمل می کرد مشکوک شدند و دستور ایست برای مرد موتور سوار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرد جوان ابتدا خود را بیگناه می دانست اما رفتارها و پاسخ وی به سوالات ماموران در خصوص حمل دوچرخه کافی بود تا وی به تناقض گویی بپردازد و ماموران در تحقیقات تکمیلی و استعلام از مرکز فوریت های پلیسی اطلاع پیدا کردند که این دوچرخه دقایقی قبل از پارکینگ یک خانه به سرقت رفته است.

بازداشت دزد دوچرخه ها در تهران

این مقام انتظامی ادامه داد: مرد موتور سوار در همان محل با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت دوچرخه اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری 111 هفت چنار منتقل شد و در بازجویی های پلیسی به 6 فقره سرقت موتور سیکلت و 5 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

زمانیان گفت: متهم پس از تحقیقات ابتدایی و اعتراف به سرقت هایش برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی در ا ختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق بازداشت دوچرخه اخبار حوادث تهران موتور عملیات پلیسی دزد دوچرخه دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ظریف ایران تجاوز عکس کرونا فیلم قیمت بورس جوان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوان خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.


این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.

وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.


سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران