Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسابقه کتابخوانی پویش قرآنی «در بهشت» به صورت شرکت آزمون آنلاین و ساخت پادکست صوتی همزمان با اجرای این پویش سراسری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید یکی از کتاب‌های پس از بیست سال، زن آقا، نخل و نارج، علی (ع) از زبان علی (ع)، باران خوبی‌ها، سه دقیقه در قیامت، ماجرای فکری آوینی، شهر خدا و با علی در صحرا را به انتخاب خود مطالعه و در یکی از دو صورت این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت‌کنندگان در پویش قرآنی در بهشت می‌توانند برای تهیه و مطالعه کتاب‌های مسابقه به اپلیکیشن طاقچه مراجعه و از تخفیف ۵۰ درصدی پویش بهرمند شوند. برای استفاده از این تخفیف باید کد «darbehesht» را محل مشخص شده در این اپلیکشن وارد کنید.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1094337 برچسب‌ها نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مسابقات قرآنی قرآن و روایات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مسابقات قرآنی قرآن و روایات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود