Web Analytics Made Easy - Statcounter

، مهدی قائدی ستاره جوان استقلال در دو سال گذشته این‌قدر خوش درخشیده که حالا پیشنهادهای خوبی حتی از اروپا داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این بازیکن در سال‌های گذشته با پیشنهاد مالی بسیار خوبی از کشورهای عربی روبه‌رو بود ولی خودش علاقه‌مند است راهی قاره سبز شود. حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد چند پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه‌های اروپایی به دستش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی علاوه بر لیگ داخلی، در لیگ قهرمانان هم جزو بهترین‌ها بوده است. این درخشش مهدی باشگاه‌های خارجی را بیشتر مصر کرده تا او را جذب کنند. یکی از نزدیکان مهدی فاش کرد او در حال حاضر از کشورهای هلند، روسیه و پرتغال پیشنهاد دارد. با توجه به درخششی که مهدی طارمی در پرتغال داشته، باشگاه‌های این کشور علاقه‌مند هستند تا استعدادهای ایرانی را جذب کنند. مشخص نیست کدام باشگاه پرتغالی خواهان جذب قائدی است اما ظاهرا پیشنهاد مالی خوبی ارائه کرده‌اند. قائدی که رابطه خوبی با طارمی دارد از او در این باره پرسیده و مشورت گرفته است.

مهدی از گذشته از هلند و همین‌طور روسیه پیشنهاد داشت‌. تماس‌هایی با ایجنت قائدی برقرار شده ولی پیشنهادهای مالی هنوز به صورت رسمی نبوده است. جواب قائدی و مدیر برنامه‌هایش این بوده که باید تا پایان مسابقات لیگ ایران منتظر بمانند. البته مهدی برای جدایی باید با باشگاه استقلال هم به توافق برسد. این باشگاه که با مشکلات مالی زیادی روبه‌روست بدش نمی‌آید از فروش قائدی پول خوبی به جیب بزند و بخشی از بدهی‌هایش را پرداخت کند. آنها هنوز به صورت رسمی رقم فروش مهدی را اعلام نکرده‌اند ولی بعید به نظر می‌رسد زیر 2 میلیون یورو از فروش این بازیکن بخواهند. به هر حال مهدی آنقدر خوب بوده که باشگاه‌های خارجی به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت به او نگاه کنند. در فوتبال اروپا دو میلیون و سه میلیون یورو رقم چندانی نیست. به عنوان مثال باشگاه ریوآوه که طارمی را جذب کرد، با قیمت 5 میلیون یورو این بازیکن را به باشگاه پورتو فروخت. حالا باشگاه بزرگ پرتغالی بعید است زیر

15 میلیون یورو از فروش‌ مهدی بخواهد. برای جهانبخش هم چنین اتفاقی افتاد. او مفت به هلند رفت و بعدها باشگاه آلکمار توانست از فروش این بازیکن 20 میلیون پوند به جیب بزند که رقم بسیار هنگفتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قایدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی