Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد ۵.۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«وبملت» معاملات امروز خود را متعادل آغاز کرد و پس از دقایقی به صف خرید سنگینی نشست. طولی نکشید که این صف عرضه شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. اما در ساعت پایانی بازار دوباره به صف خرید نشست و آخرین روز هفته را با صف خرید ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بیشترین ورود پول افراد حقیقی با ۹۰میلیارد تومان نیز به نام این نماد ثبت شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۵۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۶درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۵۴۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۲۴۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۵۹۴میلیون برگه سهم (۵۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۸۴میلیون سهم (۴۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. گفتنی است که مجموع برگه سهم‌هایی که در سایت tsetmc ثبت شده است با حجم معاملات فاصله زیادی دارد و احتمال دارد بخشی از معاملات این نماد در حال ابطال باشد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین احتمال تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت تصمیمات مهم دولت برای تقویت بازار سرمایه / اعطای اقامت ۵ساله به سرمایه‌گذاران خارجی بورس ارزش سهام عدالت من (۷اردیبهشت ماه) گزارش بورس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ سود سهام عدالت پس از برگزاری انتخابات تغییر می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت وبملت سهام بانک ملت بانک ملت بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سهامداران در هفته چهارم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۳ ناشر سود سنواتی و حق تقدم و ۱۱ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irn

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • صعود بورس از منطقه امن