Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@22:40:17 GMT

اعتراف به 15 فقره موبایل قاپی در تهران

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۰۹۷

اعتراف به 15 فقره موبایل قاپی در تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند دو نفره سرقت به شیوه موبایل قاپی و کشف 15 فقره سرقت به ارزش 200 میلیون تومان، خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری گفت: با توجه به افزایش سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپیدن در سطح حوزه سرکلانتری دوم فاتب و ارسال پرونده ها برای کشف و پی جویی به پایگاه دوم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص جهت شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: پرونده های وقوع با شیوه و شگرد مشابه تجمیع و تصاویر زمان سرقت ها توسط کارآگاهان بررسی می شود که در نهایت با پیگیری های انجام شده و تعاملات بعمل آمده، متهمان بنام های اسماعیل و ابراهیم که از سارقان حرفه ای در امر سرقت بوده شناسایی می شوند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با شناسایی هویت سارقان کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی و دریک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر نموده که در بازجویی انجام شده به 15 فقره سرقت به شیوه قاپیدن با موتورسیکلت از رهگذران و سرنشینان خودرو اعتراف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شیوه و شگرد این باند سرقت بدین گونه بود که با شناسایی سوژه ها (رهگذران و سرنشینان خودرو) از غفلت مالباختگان و عدم توجه به محیط پیرامون سوء استفاده و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت می کردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: متهمان با صدور قرار تامین کیفری از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 2 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان در اختیار پایگاه قرار گرفتند که با پیگیری های انجام شده تاکنون تعداد 12 نفر از مالباختگان شناسایی گردیده؛ لیکن اقدامات تکمیلی در این رابطه با قوت ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد