Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:28:16 GMT

رمز ورود به گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب درست است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۹۲۴۷

رمز ورود به گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب درست است

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رمز ورود به گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب درست است در غیر این صورت این آرمان‌ها تا چهار سال بعد بایگانی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با دست اندرکاران همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ریشه انسان در یک مثلثی است که یک زاویه این مثلث فطرت انسان است، آنچه را که به اسم آرمان و آرزو گذاشته می شود، آمپر استعدادهای فطری ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همواره آرزو را مزمت کرده‌اند، اما این بدان معنا نیست که هر آرزویی را مزمت کرد، آرزوی خام را باید مزمت کرد، آرزوی پخته بدین معنی است که همه چیز شدنی است، اما آرزوی خام ابلهی است، انسان چه در امور معنوی و چه در امور مادی یک موجود نا متناهی است، جهت وصول این آرزوها راهکار موجود است، انسان از نظر معنوی این استعداد را دارد که همانند حضرت ابراهیم(ع) داخل آتش قرار گیرد اما آتش او را نسوزاند، یا همانند حضرت عیسی(ع) به صورت لحظه‌ای آسمان‌ها را طی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زاویه دیگراین مثلث بدن جسمانی انسان است، که مطابق با آرزوهای انسان ساخته شده است، همچنان که در زاویه سوم  این مثلث جهان طبیعت است، بشر تا به حال در این سیر رشد علمی، تکنیک، صنعت داشته، همه آن در جهان یافت می شده است، همان گونه که خداوند نیز در قرآن کریم فرموده است هرچه نیاز دارید در زمین وجود دارد.

عبادی بیان کرد: گام دوم انقلاب سرآغاز آن چیزی است، که در بحث نجات جامعه بشری، چه در رشد علمی و تکنیک در سایه یک زمینه مساعد، همراه با معنویت خواهد بود، در غیر این صورت علم بدون معنویت همین مشکلاتی که می بینیم، علمی که معنویت درآن نباشد شیطان مجسم است، لذا ما یک راهی را به برکت امام(ره)، شهدا و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، که بیشتر به معجزه شبیه است، طی کرده‌ایم.

همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شودجوانان باید در گام دوم انقلاب همچون افسران جنگ نرم در دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشندرسالت حوزه‌های علمیه خواهران در گام دوم انقلاب دشوار و سنگین است

وی افزود: انقلابی که در بین دو بلوک قدرتمند شرق و غرب شکل گرفت که این دو قدرت اجازه نظر دادن به هیچ کشوری را نمی‌دادند و هیچ اسمی از اسلام باقی نمانده بود، اما این معجزه رخ داد، حتی امروز نیز مشاهده می‌کنید اگر کشوری بخواهد حتی همین رای گیری را در کشور خود داشته باشد، ببینید چه بلایی سر مردم آنجا می آورند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در این راهی که طی کردیم کارهای نشدنی زیادی صورت گرفته است، مردم با ایمانی که داشته‌اند انقلاب کردند، این انقلاب پیروز شده، نظامی تشکیل شده که پیشرفته ترین نظام در شأن خودش است، اما هنوز تمام نشده است، باید ببینیم به کجا باید برسیم، باید جامعه بشری را نجات داد، باید مطابق با قانون اساسی کشور، دولتی اسلامی تشکیل داد که اگر آرمان آن عدالت است، دقیقاً بر اساس عدالت رفتار شود.

عبادی گفت: منظور از عدالت، عدل اسلامی است، تنها مسائل اقتصادی نیست، در حالی که امروز می‌بینیم در مسئله مرغ و تخم مرغ مانده‌اند، چه برسد به برقراری عدالت به معنای عام آن، دولت اسلامی نقش پدر و مادر در پرورش مردم را دارد، این که نمی شود به مردم دورغ گفت و از مردم صداقت خواست، بی وفایی به عهد کرد و از مردم وفای عهد خواست، آن دولت اسلامی می خواهد که جامعه اسلامی بسازد، فلسفه وجود حکومت پرورش نوع انسان است، نه رسیدن به آرمان‌های شخصی و  پر کردن جیب خود.

وی افزود: زمان اجرای این جامعه اسلامی، در انقلاب اسلامی و قانون ما بستگی به یک انتخاب درست دارد، مردم کلی سختی کشیده‌اند، شهید داده اند، اما باید دقت کنند تا انتخاب خود را درست انجام دهند، یکی از دردسرهای ما این است که با این همه زحمتی که در انقلاب کشیده شد اما در زمان انتخاب، شخصی مانند بنی صدر رئیس جمهور شد که  مجری برنامه های دشمن بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای آرمان‌های بزرگ گام دوم انقلاب، بعد از 40 سال آزمون و خطا در این فرصت باقی مانده، یک تبیین فراگیر، قرار گیرد، تا مردم تحت تاثیر این بازی‌های سیاسی، حرکات انحرافی، شعارهای آنچنانی قرار نگیرند، و از افراد خبره و دلسوز مشورت بگیرند تا در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب کنند که مشکلات حل شود.

امام جمعه بیرجند گفت :مردم ایران اسلامی بعد از سختی‌های فراوانی که کشیدند، سال گذشته انتخاب خوبی انجام دادند و مجلس قوی شکل گرفته است، اما این مجلس قوی به مانع برخورده است، مجلس شورای اسلامی در حال ریل گذاری است به شرط آن که قطار هم حرکت کند، لذا با انتخاب دولت جوان، انقلابی و تازه نفس و فداکار، این مجلس خیلی می تواند کار کند و سرنوشت مردم ایران  و جهان به این انتخابات بستگی دارد.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: انسان در قبال اموالی که دارد مسئول است که از راه حلال مال کسب کرده باشد و ورثه من بعد از فوت که قصد استفاده خواهند داشت، و چیزی از حرام برای پس از مرگ نگذارید.

وی افزود: بعد از شما که از این مال استفاده می‌کنند دو دسته هستند: اگر خدای ناکرده حرام باشد یا کسی که به آن می‌رسد و در راه خداوند استفاده می‌کند آنچه خداوند گفته عمل می‌کند و این انسان که استفاده می‌کند سعادتمند می‌شود، یا اینکه تقیدی به اوامر خداوند ندارد و در راه بد استفاده می‌کند و راه‌های حرام دیگری استفاده می‌کند و اگر این شد این انسان شقاوتمند شد نتیجه این مالی است که از راه حرام جمع آوری کردی ایشان هم شقاوتمند شد.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران اضافه کرد: امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی گفت: بعد از ۴۵ سال از انقلاب شاهد این عملیات غرور آفرین و جواب دندان شکن به صهیونیست غاصب بودیم که عده‌ای از پاسداران و مستشاران ما را در سوریه به شهادت رسانده بودند.

رضایی بیان کرد: در تمام نقاط جهان اسلام که جان انسان‌ها به خطر می‌افتند این سپاه است که دفاع می‌کند و شعار ما این است که سپاه پاسداران تشکر، تشکر، ارتشی، سپاهی و بسیجی تشکر، تشکر می‌گوئیم و در محکومیت این صهیونیست کودک کش و حامیان آنها در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ خاطرنشان کرد: این شکست برای آنها آنگونه مفتضحانه بود که به این افتضاح خودشان اعتراف کردند.

رضایی افزود: ایمان این مردم راسخ بودند که با امام خمینی پیامنی را در دفاع احکام الهی و آرمان‌های انقلاب بسته بودند و خداوند متعال به کمک این مردم آمد. شکست مفتضحانه آمریکا و یاد امام خمینی و شهدا را گرامی می‌داریم.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: به دشمنان اعلام می‌کنیم و بدانید وعده پیروزی حق بر باطل از مبانی دینی و اعتقادی ما است و با آرمان‌های این انقلاب عهده بسته ایم که پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

رضایی افزود: به ولی امر مسلمین عرض می‌کنیم گوش به فرمان شما و فرامین حضرتعالی هستیم و در هر نقاط از این دنیا که بحث استکبار است امت ایران گوش به فرمان بوده و اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم.

کد خبر 6082430

دیگر خبرها

  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صد‌ها هنرمند شریف است
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب