Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  چهارمین دیدار تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و در پایان گرگانی‌ها موفق شدند با درخشش  «پِری پِتی»  و با نتیجه نزدیک ۱۱۰ بر ۱۰۳ مهرام را برای سومین بار شکست دهد و به قهرمانی لیگ دست یابند.  

از حضور پِتی ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران چند سالی می‌گذرد،  او امسال با یک پرتاب عجیب و معجزه‌وار در فینال لیگ بسکتبال کاری کرد کارستان، تا اسم او به زبان‌ها بیافتد تا بین ورزش دوستان کشور بیش از پیش محبوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک این ستاره آمریکایی در دیدارهای پایانی این فصل لیگ برتر بسکتبال، تاثیرگذارترین بازیکن شهرداری گرگان بود و توانست نقش بسیار پر رنگی در اولین قهرمانی این تیم در لیگ باشد.  پِتی در تایخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یکساله به تیم شهرداری گرگان پیوست و هم اکنون محبوبیت بسیار زیادی بین هواداران پرشور و پر شمار این تیم دارد.  

از این رو خبرنگار ورزشی ایرنا گفت و گویی با این بازیکن آمریکایی انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

در ابتدا در مورد قهرمانی شهرداری گرگان پس از سه سال حضورت در این تیم بگو.

نمی‌توانم این قهرمانی را با سایر قهرمانی‌ها در سایر کشورها مقایسه کنم، چرا که گرگان واقعاً فوق‌العاده است. این شهر بهترین شهر بسکتبالی ایران است و همه اینجا دیوانه این ورزش هستند. اینکه توانستیم به این شکل قهرمان شویم، حس بسیار خوبی به من داد و خیلی خوشحال شدم که توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. آنها همیشه ما را حمایت کردند و نقش زیادی در این قهرمانی داشتند.

در مراحل پایانی لیگ، ستاره تیمت بودی و توانستی سهم بزرگی در قهرمانی شهرداری گرگان داشته باشی. نظرت چیست؟

در اواسط فصل مصدوم شده بودم و هم تیمی‌هایم زحمات زیادی کشیدند که تیم به فینال برسد. آنها فوق‌العاده بودند. زمانی هم که من برگشتم با تمام وجود تلاش کردم تا بتوانم برای تیم گرگان مفید واقع شوم. سخت کار کردم و همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. مربیان و هم تیمی‌هایم هم خیلی به من کمک کردند.

در مورد پرتاب معجزه‌وارت در لحظات پایانی بازی بگو. آیا تجربه این کار را در گذشته هم داشتی؟

هرگز پرتابی مانند این پرتاب را تجربه نکرده بودم. من پرتاب‌های سه امتیازی زیادی داشتم اما هرگز حتی نزدیک این مسافت را هم پرتاب نکرده بودم. لحظه آخر بازی، لحظه ویژه‌ای در تمام دوران حرفه‌ای من بود که با آن پرتاب توانستیم قهرمان شویم. الان هم هنوز خوشحال هستم و از لذت خوشحالی‌ام کم نشده است.

در کشورهای دیگر هم قهرمانی های زیادی بدست آوردی. فرق آن قهرمانی‌ها با قهرمانی در ایران چه بود؟

زندگی در شهر گرگان و عضویت در تیم شهرداری برای من تجربه فوق‌العاده‌ای بود. گرگان شهری است که همه در آن عاشق بسکتبال هستند و زندگی در این شهر در کنار مردم مهربان لذت بخش است. گشتن و خرید در این شهر را دوست دارم. همه در گرگان به من احترام می‌گذارند و با من مهربان هستند. سه سال است که اینجا هستم اما امسال توانستیم قهرمان شویم و این قهرمانی برای من بسیار ویژه بود. این افتخاری برای من بود که عضوی از تیم گرگان بودم که برای اولین بار قهرمان لیگ شد.

زندگی در ایران و گرگان برای تو چگونه است؟  

گرگان بهترین شهری است که در دوران حرفه‌ای بسکتبالم حضور در آن را تجربه کردم.  زندگی در ایران واقعا برای من فوق‌العاده است.

چرا؟

اینجا هیچگاه خسته و ناراحت نشدم و همیشه از زندگی در این کشور لذت بردم.  مردم گرگان همیشه به عنوان یک بازیکن به من احترام گذاشته و انرژی می‌دهند.

آیا بعد از پایان بازیگری در ایران، دوست داری بازهم به این کشور سفر کنی؟

بعد از دوران بسکتبال،  برادران و خانواده‌ام را حتما به ایران خواهم آورد و آنها را تشویق خواهم کرد که حتما از غذاهای ایرانی استفاده کنند. ایران واقعا آنگونه نیست که در برخی رسانه‌های دیگر کشورها  نشان داده می‌شود. ایران کشوری زیبا با مردمانی خونگرم و مهربان است. من از ایران و مسوولان فدراسیون تشکر می‌کنم و همچنین از مردم شهر گرگان که من را حمایت کردند. از هم تیمی‌هایم و مربیان هم تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که دوستتان دارم.

در پایان در خصوص عکسی که در فضای مجازی منتشر کردی بگو.

من ایران را واقعا دوست دارم و عاشق تیم ملی بسکتبال این کشور هستم. برای این تیم در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم. بسیاری از دوستانم در این تیم بازی می کنند و امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی در المپیک داشته باشند.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرداری گرگان بسکتبال اختصاصی ایرنا بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان فوق العاده برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، به‌جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق‌العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم‌انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

کد خبر 845997 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه