Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ شب گذشته برگزار شد و معادلات صعود برای تیم های دوم به پیچیده ترین حالت ممکن رسید به طوری که از بین ۲۰ تیم غرب آسیا تنها صعود دو تیم به مرحله بعدی قطعی است.

به گزارش طرفداری، رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با پنج گروه چهار تیمی برگزار شد و به همین دلیل نحوه صعود تیم ها از گروه هایشان تغییر کرد و مثل سال های گذشته تمام تیم های دوم نمی توانند به مرحله بعدی صعود کنند و سه تیم برتر از تیم های دوم به مرحله بعدی صعود می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با توجه به شرایط تیم های ایرانی حالت های مختلفی برای صعود تیم ها به وجود آمده است.

از بین تیم های ایرانی تنها صعود پرسپولیس قطعی است و این تیم تنها باید صدرنشینی یا صعودش به عنوان تیم دوم را مشخص کند. فولاد جواد نکونام هم هیچ شانسی برای صعود ندارد و بازی آخرش تشریفاتی است. استقلال و تراکتور هم برای صعود باید منتظر بازی آخر باشند. استقلال، صعود تحت هر شرایطی در صورت پیروزی مقابل الشرطه

استقلال هفته آخر با الشرطه بازی دارد و در هر سه حالت برد، باخت و تساوی شانس صعود به مرحله بعدی دارد.

اگر استقلال مقابل الشرطه شکست بخورد این تیم ۸ امتیازی می شود در حالتی به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود می کند که بازی تیم های الدحیل و الاهلی مساوی نشود و النصر هم مقابل السد شکست بخورد و تراکتور هم باید مقابل الشارجه برنده از زمین خارج نشود. (در این صورت اگر تراکتور مقابل الشارجه مساوی کند، استقلال و تراکتور هم امتیاز می شوند و برای صعود استقلال باید با اختلاف کمتر از ۵ گل مقابل الشرطه شست بخورد.)

اگر استقلال مقابل الشرطه مساوی کند باز هم شانس صعود دارد. اگر بازی تیم های الاهلی و الدحیل با نتیجه مساوی به پایان برسد، استقلال به مرحله به عنوان تیم دوم بعدی صعود می کند و در صورتی هم که از بین تیم های الدحیل و الاهلی یک تیم برنده شود، استقلال در حالی با ۹ امتیاز صعود می کند که النصر مقابل السد شکست بخورد و تراکتور مقابل الشارجه پیروز نشود.

استقلال در صورت پیروزی هم حتما به مرحله بعدی صعود می کند. اگر الدحیل الاهلی را شکست دهد استقلال به عنوان تیم دوم با ۱۱ امتباز به مرحله بعدی صعود می کند و اگر هم نتیجه دیگری در بازی الدحیل – الاهلی رخ بدهد، استقلال صدرنشین می شود. فولاد، بدون امید

فولاد با ۵ امتیاز در رتبه سوم حضور دارد و حتی اگر بازی پایانی اش را ببرد و النصر هم مقابل السد شکست بخورد به دلیل این که نماینده ایران در بازی مقابل النصر بازی رو در رو را شکست خورده است هیچ امیدی برای رسیدن به رتبه دوم ندارد و در بازی پایانی مقابل الوحده باید تنها به دنبال پاداش یک پیروزی آسیایی باشد.. پرسپولیس، صعود قطعی است

پرسپولیس با چهار پیروزی متوالی ای که به دست آورد خیال خودش را برای صعود به  مرحله راحت کرد و حالا در بازی آخر باید تنها به دنبال تثبیت صدرنشینی اش باشد. سرخ ها اگر در بازی پایانی الریان را شکست دهند تحت هر شرایطی صدرنشین می شود.

اگر پرسپولیس مقابل الریان مساوی کند و الوحده هم گوا را شکست دهد تنها در شرایطی پرسپولیس دوم می شود که الوحده با اختلاف بیش از پنج گل گوا را شکست دهد.

در صورتی که پرسپولیس مقابل الریان شکست بخورد و الوحده برای صدرنشینی باید مقابل گوا برنده از زمین خارج شود و در غیر این صورت پرسپولیس باز هم صدرنشین می شود. در صورتی که پرسپولیس دوم شود با توجه به این که این احتمال وجود ندارد سه تیم دوم ۱۲ امتیازی به جز پرسپولیس داشته باشیم، سرخ ها راهی مرحله بعدی می شوند. تراکتور، عملیات پیچیده

وضعیت گروه تراکتور به گونه ای رقم خورده که صدرنشینی الشارجه قطعی است و هر نتیجه ای که رخ بدهد این تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می کند و شاگردان خطیبی باید به دنبال صعود به عنوان تیم دوم باشند.

تراکتور هم اکنون با ۷ امتیاز بدترین تیم دوم از لحاظ امتیازی است. با هر نتیجه ای به غیر از پیروزی مقابل الشارجه، تراکتوری ها از مسابقات حذف می شوند.

در صورت پیروزی هم صعود تراکتور قطعی نیست. تراکتور تنها در حالتی به مرحله بعدی صعود می کند که النصر در بازی مقابل السد برنده از زمین خارج نشود و در گروه استقلال هم تیم دوم نتواند بیش از ۱۰ امتیاز کسب کند. فقط کافی است به طور نمونه استقلال مقابل الشرطه پیروز شود و بازی الدحیل – الاهلی هم برنده داشته باشد در این صورت تراکتور حتی اگر الشارجه را شکست دهد نیز حذف می شود. تراکتور باید امیدوار باشد شرایط به گونه ای رقم بخورد که تعداد تیم های دوم ۱۰ امتیازی بیش از ۳ تیم نشود. وضعیت تیم های دوم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحله بعدی صعود عنوان تیم دوم مقابل الشارجه مقابل الشرطه شکست دهد تیم های دوم تراکتور هم شکست بخورد مقابل السد برای صعود تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد