Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: شورای ائتلاف به اجماع مصوب کرد که عامه مردم متدین و انقلابی که در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده‌اند در فرآیند رسیدن به لیست شورای شهر تهران قرار گیرند و به عبارت دیگر در این فرآیند مشارکت داده شوند. خبرگزاری میزان - «امیر ابراهیم رسولی» در تشریح فرآیند سازوکار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، که در جلسه اخیر شورای ائتلاف مطرح و به تصویب اعضاء رسید، گفت: شورای ائتلاف به اجماع مصوب کرد که عامه مردم متدین و انقلابی که در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کرده‌اند در فرآیند رسیدن به لیست شورای شهر تهران قرار گیرند و به عبارت دیگر در این فرآیند مشارکت داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای ائتلاف با بیان اینکه این پیشنهاد به رای گذاشته شد و ۲۰ رای از ۲۷ رای اعضای شرکت کننده در جلسه را کسب کرد، گفت: با اصلاحیه‌ای که صورت گرفت، مقرر شد، شورای انتخاب متشکل از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، منهای اشخاصی که خود نامزد انتخابات شورای شهر هستند به علاوه ۱۰ نفر منتخب مجمع عمومی شهر تهران در این فرآیند حضور داشته باشند.

وی افزود: به لطف خدا اقبال بسیار بالایی از ثبت‌نام مجامع عمومی شورای ائتلاف در تهران و استان‌ها صورت گرفته است به نحوی که در شهر تهران ۵۰ هزار نفر در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کرده‌اند و در کل کشور نیز تعداد اعضای مجامع عمومی از عدد قابل توجه ۲۵۰ هزار نفر گذشته است.

رسولی همچنین شایعه هرگونه نظرسنجی داخلی از اعضای شورای ائتلاف درباره داوطلبان مطرح در انتخابات ریاست جمهوری را فاقد صحت عنوان کرد و گفت: شورای ائتلاف هنوز وارد بررسی رسمی مصادیق کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری نشده است.   بیشتر بخوانید: عملکرد صحیح شورا‌ مانع هدررفت بیت‌المال در شهر و روستا‌ها می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: شورای ائتلاف انتخابات ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای ائتلاف انتخابات ریاست جمهوری شورای ائتلاف شهر تهران شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است؛ افزود: در این سند به عنوان فرصت به نظام پوشاک نگاه شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در این سند به تولید، مصرف کننده و حقوق مصرف کنندگان توجه شده است.

امامی افزود: در سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی، هدف گذاری شده که بیش از ۳۰ درصد از پوشاک مصرفی مردم، متصل به ویژند‌های متعهد و متخصص، بومی و ایرانی باشد. 

وی گفت: در عرصه طراحی نگاه انفعالی باید تبدیل به نگاه فعال شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج