Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : در شهر روانسر ۳۹ داوطلب برای عضویت در شورا‌ها نام نویسی کردند که شش نفر از آن‌ها در مرحله بررسی صلاحیت‌ها انصراف خود را اعلام و صلاحیت شش نفر نیز مورد تایید قرار نگرفت.

او گفت : برای عضویت در شورای شهر شاهو نیز ۱۴ داوطلب ثبت نام کردند که دو نفر از آنان انصراف داده و یک نفر نیز احراز صلاحیت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر افزود: داوطلبان احراز صلاحیت نشده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در صورت تمایل چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را به هیات نظارت استان تقدیم کنند تا صلاحیت آنان در این هیات بطور مجدد بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.

مصطفی زاده با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر روانسر و شاهو برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند، شورای اسلامی این شهر‌ها هر کدام پنج عضو دارند.

تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل هرسین

فرماندار شهرستان هرسین با اعلام اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل این شهرستان تدوین می‌شود، گفت: مدیران واحد‌های صنعتی و اقتصادی ضمن ارتقای اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در واحد‌های خود، طرح جامع پدافند غیرعامل را نیز تدوین کنند.

عبادالله کنجوریان خواستار تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل توسط صنایع بزرگ شد و افزود: سیاست کلی و اصلی پدافند غیرعامل مبتنی بر کاهش آسیب پذیری، تقویت اقدامات بازدارنده و شناسایی نقاط ضعف در مقابله با تهدیدات، بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه است.

او افزود: مدیران کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی باید نقاط آسیب پذیر را اولویت بندی و شناسایی نمایند و با ایمن سازی استاندارد، ضعف‌ها را به حداقل برسانند.

 فرماندار هرسین ادامه داد: تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل، آموزش موثر کارکنان، پیش بینی تجهیزات ضد حریق باید توسط واحد‌های صنعتی و اقتصادی هرسین در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران هرسین با اشاره به اینکه اقدامات مدیران کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی نباید صرفا بر اجرای اصول و ضوابط پدافند غیر عامل در حوزه سخت افزاری متمرکز شود، افزود: باید تمهیدات لازم جهت مقابله با تهدیدات نرم افزاری را نیز به صورت ویژه پیگیری و اجرا نمایند.

کنجوریان با بیان اینکه مدیران عامل و مسئولان حراست صنایع بزرگ شهرستان هرسین به منظور مقابله با بحران‌ها و حوادث باید نسبت به تهیه و تدوین طرح‌های مشترک جهت مقابله با بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه اقدام نمایند، گفت: با اجرای مانور‌های مشترک هم افزایی بین خود را تقویت و نقاط ضعف و آسیب پذیر را شناسایی نمایند.

او از همکاری مجموعه اداری شهرستان هرسین برای اجرای دستورالعمل های امنیتی و ضوابط پدافند غیرعامل در پتروشیمی‌ها و کارخانه‌های بزرگ منطقه خبر داد.

فرماندار هرسین با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و امکان بروز حریق در مزارع و اراضی منابع طبیعی ادامه داد: واحد‌های اقتصادی بزرگ و کوچک شهرستان، مدیران واحد‌های مذکور باید ضمن آموزش کارکنان خود نسبت به تامین مواد ضد حریق به اندازه کافی اقدام نمایند.

او افزود: توانمند سازی کارکنان کارخانه‌ها و واحد‌های اقتصادی و تولیدی در حوزه پدافند غیر عامل ضمن کاهش آسیب‌ها باعث تقویت مدیریت بحران‌ها می‌شود.

توزیع هشت هزار قرص نان رایگان در کنگاور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از پخت و توزیع هشت هزار قرص نان رایگان همزمان با روز میلاد کریم اهل بیت (ع) در مناطق محروم این شهرستان در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

علی اصغر اله دانه افزود: این طرح با مشارکت بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان در محلات محروم شهرستان اجرایی شد.

او افزود: توزیع نان رایگان ویژه ماه مبارک رمضان با هدف اجرای بخشی از رزمایش مواسات به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

 اله دانه ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اصناف تعطیل هستند لذا اقشار مختلف جامعه دچار سختی در تامین معیشت شده‌اند.

او با اشاره به اهمیت تحقق فرمان رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات گفت: تصمیم گرفتیم در ۲۰ نانوایی، پخت و توزیع نان به صورت صلواتی در ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.

او با اشاره به اقدامات سپاه کنگاور در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در حوزه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در این اوضاع و احوال کرونایی و اقتصادی، گفت: سپاه شهرستان در قالب طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۱۹ مرحله رزمایش و ۱۱ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین توزیع کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس پدافند غیرعامل نانوایی ها طرح جامع پدافند غیر پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل واحد های صنعتی کارخانه ها بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم

دشتی رئیس سازمان تعاونی روستایی استان یزد در جمع فعالین بخش کشاورزی شهرستان خاتم گفت: با توجه به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی است می‌طلبد انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار شود.

دشتی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب فعالین بخش کشاورزی این شهرستان انتخابات دو اتحادیه صنف باغداری و دامداران برگزار شد.

او بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کشاورزی این است که بتوانیم خواسته‌های برحق کشاورزان منطقه مجدانه پیگیری شود. 

دشتی رئیس سازمان شرکت تعاونی استان در پایان با هیئت مدیره‌های تشکل‌ها تعاونی تولید فجر، تعاونی تولید نهرمسیح و شرکت تعاونی روستایی هرات دیدار و راهکار‌های توسعه فعالیت هایشان در شهرستان بررسی شد و تاکید کرد هیئت مدیره‌ها برای ارائه خدمت بیشتری به مردم فعالیت‌های خود را تشدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی