Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطبوعات ایتالیایی ضمن گمانه‌زنی درباره احتمال بازگشت سرمربی پیشین یوونتوس به این تیم، درباره برنامه‌های او نیز خبرهایی منتشر کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که نام ماسمیلیانو آلگری در اخبار رسانه‌های ورزشی ایتالیا زیاد دیده و شنیده می‌شود. دلیلش هم عملکرد ضعیف یوونتوس پس از اخراج او در تابستان سال 2019 است به خصوص امسال که یوونتوس به جز جام حذفی عملاً شانسی برای کسب یک عنوان دیگر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که آلگری در صورت بازگشت به یوونتوس قصد دارد تحولاتی که دو سال پیش برنامه داشت برای بانوی پیر انجام دهد را عملی کند. به نوشته این نشریه، آلگری به عنوان گزینه‌ای مناسب برای احیای پرستیژ بانوی پیر است.

چیزی که سبب شده شایعه بازگشت آلگری به یوونتوس داغتر از قبل شود، اقدام اخیر مدیربرنامه‌های او است که روز گذشته پستی در اینستاگرام منتشر کند که در آن تصویر یک گورخر دیده می‌شود.

علاوه بر این، مصاحبه اخیر جووانی گالئونه - استاد سابق آلگری – با رادیو بیانکونرا هم مزید بر علت شده که بازگشت آلگری محتمل‌تر جلوه‌ داده شود. او در مصاحبه‌اش حاضر نشد بازگشت آلگری به یوونتوس را رد کند.

آلگری جو یوونتوس را کاملاً می‌شناسد. او 5 سال در این تیم کار کرده و به خوبی می‌داند که چطور باید بازیکنان بزرگ این تیم را مدیریت کند. در عین حال او از فرصت دادن به جوانترها هم هراسی ندارد. نکته مهمی که گاتزتا به آن اشاره داشته این است که آلگری ممکن است برای بازگشت به یوونتوس درخواست آزادی عمل برای انجام یک تحول یا انقلاب بزرگ داشته باشد، همان چیزی که سال 2019 هم از فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه و پاول ندود نایب رئیس باشگاه خواست و با مخالفت آنها مواجه شد.

در ادامه گمانه‌زنی گاتزتا راجع به بازگشت آلگری آمده است که او از خروج بازیکنانی مانند ماتیس دلیخت، فدریکو کیه‌زا و دژان کولوسفسکی که هر سه بعد از اخراج او به یوونتوس پیوستند، جلوگیری خواهد کرد چرا که همانطور که در مورد بازیکنانی مانند آلوارو موراتا، کینگسلی کومان و مویزه کین نشان داد، توانایی گرفتن بهترین بازی از بازیکنان جوان را دارد. گاتزتا درباره خط میانی مورد نظر آلگری هم نوشته است که او رودریگو بنتانکور را به هافبک میانی تیمش تبدیل می‌کند اما جلوی فروش و جدایی بازیکنانی مانند آرون رمزی و آدرین رابیو را نخواهد گرفت. در همین حال آرتور ملو به هافبک بازیساز تیم تبدیل خواهد شد اگر نیم نگاهی هم به بازار خواهد داشت تا در صورت امکان هافبکی مانند مانوئل لوکاتلی را از ساسولو به خدمت بگیرد.

توصیه آلگری به رئیس باشگاه یوونتوس برای فروش رونالدو

جورجو کیه‌لینی - کاپیتان تیم که نشریه کوریره دی‌تورینوی چاپ تورین مدعی شده تصمیم به ادامه حضور در یوونتوس را دارد اما باشگاه به او پیشنهاد تمدید نداده است - در صورت بازگشت آلگری  قطعاً خواهد ماند. شایعاتی مبنی بر احتمال رفتن او به MLS شنیده می‌شود اما آلگری ممکن است با بازگشت خود نظر او را تغییر دهد.

و اما مهمترین بخش گزارش گاتزتا به برنامه‌ آلگری به سازمان هجومی تیم اشاره دارد. مطابق این گزارش پائولو دیبالا که قراردادش رو به پایان است و زمزمه جدایی‌اش از یوونتوس در پایان فصل جاری شنیده می‌شود با نظر آلگری در تورین ماندنی خواهد شد و به او فضای بیشتری خواهد داد اما کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی که آلگری در همان دوره اول مربیگری‌اش هم خیلی روی ماندنش حساب نمی‌کرد، ممکن است با قرار گرفتن زیر سایه دیبالا در تصمیم خود برای جدایی از بانوی پیر مصمم‌تر شود. آینده او همین حالا هم مبهم است و اخیراً شایعات فراوانی درباره رفتنش شنیده می‌شود اما آلگری می‌داند که تیم را چگونه بدون او اداره کند. برای او دیبالا مرکز سازمان هجومی تیم خواهد بود همانگونه که در فصل 18-2017 بود و بهترین نمایش‌هایش را هم در یوونتوس ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس آلگری یوونتوس آلگری بازگشت آلگری شنیده می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن

مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد، چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد.

ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت

علی علیپور بعد از سپری کردن ۴ فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت، اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد.

علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن