Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@09:21:35 GMT

۳۵ کارگر نمونه خوانساری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۰۳۳

۳۵ کارگر نمونه خوانساری تجلیل شدند

فرماندار خوانسار گفت: سرمایه‌گذاران بخش صنعتی با وجود اعمال تحریم‌ها برای تهیه تأمین مواد اولیه تولید و صادرات محصول توانستند با هدف گذاری و مدیریت صحیح چرخ اقتصاد کشور را پایدار نگه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم زاده امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی خوانسار به منظور تجلیل از ۳۵ کارگر نمونه، اظهار کرد: جدا از اینکه سرمایه‌گذاران با آورده شخصی خود در امر چرخش تولید و توسعه اقتصادی کشور پیشگام هستند کارگران نیز در عرصه تولید و توسعه اقتصاد کشور نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیماری کرونا جلسات را تحت شعاع قرار داده است که امکان بزرگداشت روز جهانی کارگر در شهرستان نیز وجود نداشت لذا به رسم ادب برای تبریک روز جهانی کار و کارگر از نزدیک دیداری فراهم کردیم.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه پیشرفت و توسعه پایدار اقتصادی شهرستان خوانسار مرهون تلاش کارگران است که سختی کار را تحمل می‌کنند، گفت: سرمایه‌گذاران بخش صنعتی با وجود اعمال تحریم‌ها برای تهیه تأمین مواد اولیه تولید و صادرات محصول، با هدف گذاری و مدیریت صحیح چرخ اقتصاد کشور را پایدار نگه دارند.

در ادامه عاطفه کریمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار اظهار کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با رویکرد اصول سه جانبه گرایی صیانت از حقوق کارگران و حفظ جایگاه کارفرما و تولیدکنندگان در دستور کار است.

وی گفت: واحد صنایع نخ خوانسار از لحاظ حقوقی و رعایت موارد قانون کار و ایمنی ممتاز است و نخستین شرکتی است که خانه بهداشت کارگری را برای رفاه کارگران تأسیس کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و تعاون اجتماعی خوانسار تأکید کرد: با توجه به تعداد نیروهای شاغل در واحد صنعتی نخ خوانسار و ظرفیت مشخص شده در قانون کار، ایجاب می‌کند که این واحد صنعتی طرح طبقه بندی مشاغل را اجرا کند.

به گزارش ایمنا، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی کارگر در حاشیه بازدید میدانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار ۳۵ کارگر نمونه در شرکت‌های صنعتی آریا کیمیای، پیش تنیده و نخ خوانسار تجلیل شدند.

کد خبر 489982

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار خوانسار صنعت واحدهای تولیدی كارگران مراسم تجلیل تحریم های اقتصادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !

  به گزارش پارس نیوز ، نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می‌کند، ما اطلاعی نداریم.

روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم‌های مزد ۱۴۰۳ مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

تشکیل این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری قرار بود و مقرر بود شورایعالی کار با حضور گروه‌های سه جانبه تشکیل جلسه دهد و احتمال تجدید نظر دربرخی آیتم‌های مزدی ۱۴۰۳ وجود داشت.

در حالی علی باقری، نماینده کارگران در شورای عالی کار در باره این جلسه گفته، که موضوع در خصوص افزایش حق مسکن کارگران است، اما علی اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان بعد از پایان جلسه می‌گوید: جلسه خاصی امروز نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می‌کند، ما اطلاعی نداریم.

از بین اعضای کارگری شورای عالی کار برخی در جلسه حضور نداشتند، و موضوع افزایش حق مسکن هم در جلسه روز گذشته مطرح نشده است و جلسه بدون خروجی مثبت برای کارگران پایان یافته است.

منبع : گردون

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار