Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،بعدازظهر امروز آیین افتتاح طرح «احسان رمضان» و اهدای ۹ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به خانواده‌های مناطق کم برخوردار استان اردبیل برگزار شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: نهاد‌های انقلابی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفین، بسیج، سپاه، بنیاد برکت و خیرین کشورمان در طول ۴۰ سال اخیر اقدامات بسیار مهم، حیاتی و تاثیرگذاری در کشور انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که نهادهای انقلابی همیشه حامی و یاور ولی نعمتان کشور هستند، از سوی دشمنان اسلام و انقلاب مورد هجمه و جوسازی‌های دروغین قرار دارند.

عاملی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) یک الگوی بسیار مناسب جهانی است و بنا بر اظهارات فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، که فقط در استان اردبیل یک‌صد میلیارد تومان برای اقشار کم درآمد اختصاص یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: مقام معظم رهبری سالها قبل فرمودند: «اگر می‌خواهید به مستضعفان خدمت کنید به شهرستان گرمی اردبیل بروید»، که با نظر و لطف ایشان، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در این شهرستان انجام شده است و پیشنهاد دادیم همانند این اقدامات در شهرستان خلخال نیز صورت پذیرد.

رهبر انقلاب ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اردبیلی اهدا کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره‌) در استان اردبیل نیز تشریح کرد: فاز دوم رزمایش همدلی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل آغاز شده است که در این طرح ۹ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل با همکاری سمن‌ها و خیرین بین خانواده‌های مناطق کم برخوردار توضیح خواهد شد.

مهدی افتخاری بیان کرد: همچنین از سوی مقام معظم رهبری ۵۰ سری جهیزیه برای نوعروسان استان اردبیل اختصاص یافته است که متشکل از یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، تلویزیون، جاروبرقی،اتو،کتری برقی، پشتی، سرویس خواب، سرویس‌ ظروف چینی، قاشق و چنگال و قابلمه و یک بسته فرهنگی است و سال گذشته نیز ۳۰ جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

 اهدای ۱۲۰ هزار بسته معیشتی طی یک سال اخیر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره‌) استان اردبیل تصریح کرد: در طول یک سال اخیر بیش ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و... در سطح استان توسط این ستاد توزیع شده است.

وی بیان کرد: در استان اردبیل برای ۷۱۵ طرح اشتغال‌زایی، تسهیلات پرداخت شده است که موجب اشتغال‌زایی ۲ هزار نفر شده و در سفر مسوولان ستاد اجرایی به اردبیل نیز قراردادی بین استانداری اردبیل انعقاد خواهد شد تا به ۲ هزار واحد دیگر تسهیلات داده شود.

افتخاری بیان داشت: این ستاد در حوزه مسکن یک هزار واحد را در قالب طرح مسکن ملی احداث کرده و همچنین در طول بیش از یک ماه اخیر، داروهای بیمارستانی اردبیل را به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان تامین کرده است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل امام خمینی ماه مبارک رمضان مهدی افتخاری جهیزیه احسان رمضان رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره هزار بسته معیشتی استان اردبیل سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی موسوی ازغندی اظهار کرد: همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی برگزار و ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و… است.

وی افزود: در طرح اطعام‌مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، طبخ و توزیع ۶ میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز (۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان برآورد شده است که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

وی گفت: ۵۴۰ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند.

گفتنی است؛ در کنار برپایی سفره‌های افطاری ساده، برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و … برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

کد خبر 6063798

دیگر خبرها

  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان