Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:12:09 GMT

آواز سالار عقیلی در قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۱۴۷۷

آواز سالار عقیلی در قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سالار عقیلی خواننده موسیقی کشورمان از طرفداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان است که پس از قهرمانی این تیم در لیک داخلی، در جشن قهرمانیِ این تیم شرکت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اوایل هفته جاری بود که تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه 110 بر 103 تیم مهرام تهران را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی با یک اتفاق عجیب و معجزه‌وآر همراه بود. در کوارترِ چهارم تیم شهرداری گرگان سه امتیار از تیم مهرام عقب بود و تنها 3 صدم ثانیه به پایان بازی زمان باقی مانده بود. در همین 3 صدم ثانیه پری پتی بازیکن تیم گرگانی از زمین خودشان توپ را به سمتِ سبدِ تیمِ مهرام پرتاب کرد تا در عین ناباوری توپ وارد سبد شود و بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در نهایت هم تیم گرگانی توانست قهرمان لیگ بسکتبال کشورمان شود.

موسیقی فیلم‌های سمفونی نهم و قصر شیرین منتشر شد

 

اما نکته جالبِ این دیدار، حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی کشورمان در رختکنِ تیم شهرداری گرگان بود. عقیلی پس از پیروزیِ تیم شهرداری گرگان، به رختکنِ این تیم رفت و ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی، برای پیروزی این تیم، آواز خواند.

سالار عقیلی اصالتی گرگانی دارد و طرفدار تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اجرای سالار عقیلی در رختکنِ تیم بسکتبال شهرداری گرگان را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالار عقیلی موسیقی سالار عقیلی موسیقی تیم بسکتبال شهرداری گرگان سالار عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  برنامه «جام جم»، این هفته به استان بوشهر سفر می کند و مروری دارد بر آثار این شاعر بلند آوازه این استان.

منوچهر آتشی، شاعر اقلیمی معاصر ایران است که در منطقه بوشکان بوشهر چشم به جهان گشود. پنج دهه شعر گفت و آثارش همیشه مـشوق جـوان‌ها و دوسـتداران شعر بود. مقدمه‌های زیادی بر کتاب‌ها نوشت که در کمتر شاعری می‌توان سراغ گرفت.

از مهم‌ترین آثار او مجموعه «شعر آهنگ دیگر» و «آواز خاک» است. توجه آتشی به محل زندگی خـود و زیبایی جلوه‌های طبیعت، احساسات پاک و صادقانه‌اش باعث شد که یک شاعر نـوگرای رمانتیسم به شمار آید.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: شعر ظهور مشهور به «عبدوی جط» یکی از ماندگارترین اشعار آتشی به شمار می‌رود. عبدو در این شعر، نماد هر آزادی‌خواه و مبارزی محسوب می‌شود کـه در جهت تحقق عدل و داد می‌کوشد و سرانجام جانش را فدا می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این شعر اقلیمی و ایلیاتی بودن واژگان و مضامین آن است.  به یاد و خاطره مرحوم «منوچهر آتشی» در بخشی از برنامه صدای آرشیوی وی پخش می‌شود

برنامه «جام‌جم» به تهیه‌کنندگی سیده زهرا صالحی و اجرای حسن همایی، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از رادیو ایران پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان